• Ik mag geen tampon van mijn moeder gebruiken. Ik ben vandaag weer eens ongesteld geworden en mijn moeder wil dus nooit dat ik er een gebruik. stiekem heb ik het overwegen er een te jaten uit de la maar ik ben te slap een durf het niet. Nu kan ik een week niet zwemmen!

    Waarom mag dat niet? Die dingen zijn heilig Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Koop zelf gewoon een pakje en verstop dat anders? Zeg anders dat je het wilt om te zwemmen en dat als zij ze gebruikt, jij dat ook mag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SouthKorea schreef:
    Waarom mag dat niet? Die dingen zijn heilig Ö


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Misschien, misschien, ik heb geen reden, want mijn vorige reden was niet waar.
    -stiekem gebruik ik ze ook niet, omdat ik ze eng vind...-

    Ik fail. En ik lees verkeerde tijdschriften waar staat dat je ontmaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 16:01 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Tinfoil schreef:
    Koop zelf gewoon een pakje en verstop dat anders? Zeg anders dat je het wilt om te zwemmen en dat als zij ze gebruikt, jij dat ook mag.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tss. Wat is dat nou weer voor iets? Pak die tampon en prop hem erin. (cat) Oké, sorry, ik zal deftig doen. :Y) Sluip naar die la en trek hem open, pak wat je wilt hebben, gebruik het en spring dat zwembad in. (krul)


    All was well.

    Denmark schreef:
    Misschien, omdat je moeder wil dat je maagd blijft, op die leeftijd. Want je kunt ontmaagd worden.
    -stiekem gebruik ik ze ook niet, omdat ik ze eng vind...-

    Door tampons wordt je niet ontmaagd.

    Denmark schreef:
    Misschien, omdat je moeder wil dat je maagd blijft, op die leeftijd. Want je kunt ontmaagd worden.
    -stiekem gebruik ik ze ook niet, omdat ik ze eng vind...-
    Ontmaagd worden is zodra er een lul in je kut komt, eh 8D

    OT: Koop er stiekem een paar, verstopt ze in je kamer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Coldplay schreef:
    (...)
    Door tampons wordt je niet ontmaagd.


    Jawel,volgends mij wel hoor Je maagden vlies kan ook gebroken worden door Paardrijen enzo.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    Jawel,volgends mij wel hoor Je maagden vlies kan ook gebroken worden door Paardrijen enzo.

    In je maagdenvlies zitten sowieso al gaten. Je wordt pas echt ontmaagd als je seks hebt gehad.

    Italie schreef:
    (...)

    Jawel,volgends mij wel hoor Je maagden vlies kan ook gebroken worden door Paardrijen enzo.

    Met ontmaagde word meestal sex hebben bedoelt en niet je maagdevlies scheuren,wand die kan je best snel scheuren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nah, als je maagd wil blijven, moet je dus de hele tijd op je reet blijven zitten, want anders scheurt je maagdenvlies (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Italie schreef:
    (...)

    Jawel,volgends mij wel hoor Je maagden vlies kan ook gebroken worden door Paardrijen enzo.

    't Maagdenvlies is geen vlies maar een randje. Ontmaagding gebeurt echt puur alleen door seks x]


    No growth of the heart is ever a waste

    SouthKorea schreef:
    Nah, als je maagd wil blijven, moet je dus de hele tijd op je reet blijven zitten, want anders scheurt je maagdenvlies (krul)

    :'DD

    ON: Misschien vreest je moeder voor infecties/ziektes dmv een tampon. Dat had ik ook met mijn moeder. Die had ook liever niet dat ik ze gebruik (doe ik ook nauwelijks want ze werken nooit mee). Maar die dingen worden net zo steriel geproduceerd als maandverband tegenwoordig. De kans is een stuk groter dat je door een auto ongeluk overlijdt dan door een tampon :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    :'DD

    ON: Misschien vreest je moeder voor infecties/ziektes dmv een tampon. Dat had ik ook met mijn moeder. Die had ook liever niet dat ik ze gebruik (doe ik ook nauwelijks want ze werken nooit mee). Maar die dingen worden net zo steriel geproduceerd als maandverband tegenwoordig. De kans is een stuk groter dat je door een auto ongeluk overlijdt dan door een tampon :]



    Dat staat ook zo knullig op je overlijdensacte:
    'Dood door tampon.'

    En idd, die dingen werken nooit mee (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.