• weet niet of het juist staat
    Ik heb daarjuist met mijn mama pizza gemaakt. Speciaal hoor, denken jullie nu vast. Ik vind van wel, want mijn mama en ik maken nogal wat ruzie. Die zijn wel snel opgelost, maar niet veel daarna is er alweer een nieuwe. Dus ben ik nu heel erg happy dat ik dat gedaan heb mijn mijn mama, zonder ruzie (:
    en om dit nuttig te maken: welke onnozele dingen zoals pizza maken doen jullie met jullie moeders?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ik doe bijna alles met mijn moeder. we hebben echt een supergoede band, dus ik doe veel leuke dingen met haar. n_n
    maargoed, is de pizza goed gelukt? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb net ook pizza's gemaakt, maar dan alleen ^^, mijn ouders zijn niet thuis.. en dat is ook bijzonder want ik kook bijna nooit..

    oh en vroeger maakte ik altijd koekjes of appeltaart met m'n moeder x'D


    Je moet worden wie je bent.

    Trafficlight schreef:
    ik doe bijna alles met mijn moeder. we hebben echt een supergoede band, dus ik doe veel leuke dingen met haar. n_n
    maargoed, is de pizza goed gelukt? :]


    mijn band met mn moeder is ook goed hoor, enkel die ruzies zitten zeg maar wat in de weg.
    Jha hoor^^ hij was heel lekker ;D


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ik maak niks samen met me ma:P. maar ik ga binnenkort ook pizza maken :9~


    Nvt

    Pizza maken met je moeder is niet onozel maar lekker. Ik doe niets onnozel en zeker niet met mijn moeder, enkel onnozel ruzie maken, ghaha.

    -niet grappig-


    Some people make the world special just by being in it

    ik doe meestal met mijn moeder, of je bestelt of koopt gewoon.


    we've only said goodbye with words

    Ik kook graag met mijn moeder. Ofja, ik bedoel dan desserts ^^, eerder bakken dus. Voor de rest doe ik neit veel met mijn moeder, op winkelen na dan. Onze band is goed, maar we hebben af en toe ook wel eens onze ruzies. Ik denk dat dat wel overal voorkomt...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kom erg goed overeen met mijn mama. En wij luisteren soms samen muziek 's avonds of wij kijken samen tv of we gaan samen levenloos doen. Of we vervelen ons samen. Meestal doen we wel leuke dingen.
    Alleen kan het soms omdat ik zo goed met haar overeen kom ook heel erg botsen.

    ruzie mkn met m'n moeder,dat doe ik met haar =) ,& shoppn en zo..
    mr als ik eerder moet zijn haat ik m'n moeder nog altijd wat,zij heeft trouwens m'n pa bedrogn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik maak cakejes met mijn mama ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Van alles! Taart en cake en muffin's en koekjes :P
    en ook paar keer pizza :P

    maar ik doe veel met me mama dus :P:D

    Ik heb precies hetzelfde ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Ik doe niets met mijn moeder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm, gisteren vandaag en waarschijnlijk ook overmorgen lul ik haar de oren van haar kop over zomerkamp. n_n En iets doen zit er niet in aangezien ik doodmoe ben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het enige wat ik met dr doe is shoppen, als ik in geldnood zit.


    Protège moi de mes désirs.