• ik ging een tijdje geleden met een vriendin naar we all love michael. het zou laat worden dus bleef ik bij haar slapen. ik was nog nooit bij haar thuis geweest. dus ik kwam daar binnen SMERIGG en ook in de auto enzo.. en ik heb haar leren kennen via Basketball.. ik vind het tegenwoordig niet meer zo leuk en hou me er ook niet meer mee bezig. Nou had haar moeder voor ons geregeld dat we mogen
    helpen bij een nationale wedstrijden (3 dagen)
    maar dan moet ik dus 3 dagen in die zooi slapen
    en soms is ze echt irrtant
    wat moet ik doen?
    moet ik doen alsof ik ziek ben of niet?:( ik weet het echt niet..


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    zeg gewoon dat ze je soms irriteerd.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    @ xKiim

    dat durf ik dan ook weer niet :$


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Waarom niet?

    Zeg gewoon;

    ik haat het als het ergens smerig is
    en dat soort hints?


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Is het dan zó smerig ? Niet overal hebben ze een poetsvrouw die alles netjes kuist en de tijd om het zelf te doen...


    None but ourselves can free our minds.

    @ xKimm

    Zelf ben ik erg onzeker :$
    en ik heb 2 vriendinnen waarvan zij er een van is.. dalijk heb ik nog maar 1 vriendin.

    c


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Strobelight schreef:
    Is het dan zó smerig ? Niet overal hebben ze een poetsvrouw die alles netjes kuist en de tijd om het zelf te doen...


    ja overal ligt eten op de grond.
    en haar oma die kwam langs toen ik er was. die ging een beetje opruimen en toen zij de moeder van me vriendin. "Nee joh laat gewoon liggen." Overal liggen lege verpakkingen stukjes brood.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    lupoibaf schreef:
    (...)

    ja overal ligt eten op de grond.
    en haar oma die kwam langs toen ik er was. die ging een beetje opruimen en toen zij de moeder van me vriendin. "Nee joh laat gewoon liggen." Overal liggen lege verpakkingen stukjes brood.

    Oké, dan neem ik mijn woorden terug... RANZIG. O.o


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Oké, dan neem ik mijn woorden terug... RANZIG. O.o


    (: en toen ik bleef slapen moest ik in het bed van d'r zusje slapen o.O van 4 ofso...


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Oh, dat had ik ook. Bij één van mijn beste vriendinnen, het was daar hartstikke asociaal en smerig. Ik zei er voorzichtig wat over, en ze vond het alleen maar goed dat ik het eerlijk zei (:
    Het is tenslotte een goede vriendin


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.