• Ik mag geen tampon van mijn moeder gebruiken. Ik ben vandaag weer eens ongesteld geworden en mijn moeder wil dus nooit dat ik er een gebruik. stiekem heb ik het overwegen er een te jaten uit de la maar ik ben te slap een durf het niet. Nu kan ik een week niet zwemmen!

    @ Volksfeid, Coldplay en Exercitus'

    Dat weet ik, maar je zou technish gezecht kunnen zeggen dat zodra de maagedenvlies breekt je ontmaagt bent. Maar ik vind ook dat je pas ontmaagt bent als je sex hebt gehad.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Om even te reageren op het hele 'ontmaagd worden door tampon verhaal', dat is onzin. Ook dat je ontmaagd wordt door paardrijden is onzin (heb 'ahum' met beide ervaring). Een tampon komt niet zo diep dat het je maagdenvlies breekt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Italie schreef:
    @ Volksfeid, Coldplay en Exercitus'

    Dat weet ik, maar je zou technish gezecht kunnen zeggen dat zodra de maagedenvlies breekt je ontmaagt bent. Maar ik vind ook dat je pas ontmaagt bent als je sex hebt gehad.

    Dat noemen ze niet ontmaagden. Het maagdenvlies kan niet breken het is een randje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Italie schreef:
    @ Volksfeid, Coldplay en Exercitus'

    Dat weet ik, maar je zou technish gezecht kunnen zeggen dat zodra de maagedenvlies breekt je ontmaagt bent. Maar ik vind ook dat je pas ontmaagt bent als je sex hebt gehad.

    Dat noemen ze niet ontmaagden. Het maagdenvlies kan niet breken het is een randje,geen ehcte vlies. Vaak schurt hij niet eens als je voor de eerste keer sex heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat noemen ze niet ontmaagden. Het maagdenvlies kan niet breken het is een randje.


    Mij is altijd geleerd van wel juist?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vraag aan je moeder waarom je ze niet mag gebruiken? En praat er anders goed met haar over. Als dat niet werkt zou ik zeggen: stiekem halen en toch gebruiken. Iets anders weet ik niet. (:

    Ja vandaag heb ik een apkje bij de fancy gekregen ik mocht het proberen zij ze. Nou het is echt wel oefenen. Ik probeer het morgen nog eens maybe lukt het dan wel goed....

    Je moet je goed ontspannen niet opjagen anders lukt het niet. En zorg er voor dat je van te voren eventjes je handen wast en na ook. en lees de gebruiks aanwijzing dan komt het helemaal goed. niet duwen maar heel rustig schuiven.

    Ps; Ontmaagd word je echt alleen door gesclacht gemeenschap. En het is GEEN vlies maar een randje vlak bij de opening van de vrouw. Als de penis in de vagina komt kan er een beetje bloed ontsnappen is niks ergs. En door paardrijden en al die andere dingen zijn onzin.


    Some angels have no wings.

    Ik gebruik ze niet. ze werken niet mee & ik kan ermee leven als ik niet mag zwemmen, ik verlies namelijk niet zoveel bloed enzo en heb ook niet zoveel buikpijn [bedankt oma (A)] ik drink gewoon heel veel koud enzo.

    Ontopic: Je kunt ook de girlz kopen, daar zitten er deze maand volgens mij een paar bij.. Ik bedoel, je gaat er niet dood aan als je niet kunt zwemmen, pak anders een bak water en zet je voeten erin :]


    xx

    ps. sorry dat ik zeur.


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Ik fail. En ik lees verkeerde tijdschriften waar staat dat je ontmaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 16:00 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mijn moeder is allerigisch voor tampons trouwens , dus zij vind dat ik ze niet moet gebruiken haha.


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.