• Soms lees ik wel eens verhalen, maar als ik dan opeens af moet sluiten of ik vergeet wel eens te abonneren dan ben ik dat verhaal zeg maar kwijt. Nu dacht ik aan een 'laatst gelezen' suggestie. Dat je ook kunt zien welke verhalen je als laatste hebt gelezen.
    Nu zou het voor mij handig zijn, maar misschien ben ik wel de enige die dit heeft dus wat denken jullie?


    it's so empty living behind these castle walls

    Voor, ik heb dat ook altijd haha.


    Smiling but close to tears.

    Nee, daar heb ik ook last van, dus je bent niet de enige. Ik ben voor! -hint naar Rutger-

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 11:30 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Zeker voor xd ik had afgesloten
    ik : Skkltje.. ABBONEREN..
    kon ik weer opstarten en dat verhaal zoeken anders vergat ik het de volgende dag xd

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 11:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Net zoiets als resultaten maar dan voor stories. Hm, ja dat lijkt me ook wel handig.


    Scream for mercy!

    Voor, voor :3


    wth.

    Dat het bij de resultaten komt. Heb ik ook al vaak gedacht. x]
    Voor


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor. Ook al lees ik niet. Voor degene die dat wel doen zou het inderdaad wel makkelijk kunnen zijn. Zo als bij "mijn resultaten", daar zie je je laatste quizen.


    Some people make the world special just by being in it

    Argentinia schreef:
    Voor, ik heb dat ook altijd haha.

    Voor


    All was well.

    Ik vroeg me eigenlijk al af waarom dat er niet was, terwijl het voor quizjes wel was. Dusseh, voor. :9~ helemaal voor babeh.

    Voor :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Voor, no doubt c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Maar je kunt toch ook kijken bij je internetgeschiedenis? Dan kun je het verhaal ook weer terugvinden (:

    Naja, voor mij is het in ieder geval niet echt nodig, maar ik denk voor anderen wel, dus ik ben voor (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    Maar je kunt toch ook kijken bij je internetgeschiedenis? Dan kun je het verhaal ook weer terugvinden (:

    Naja, voor mij is het in ieder geval niet echt nodig, maar ik denk voor anderen wel, dus ik ben voor (:
    Ja, maar meestal heb ik echt een waslijst vol met geschiedenis en dan vind ik dat nooit terug.


    it's so empty living behind these castle walls

    voor en je bent niet de enige dat heb ik ook wel vaak voor


    Change, the only good thing in this world.