• Het is voor een goed doel. En er bieden 2 mensen gewoon freaking 20.000 dollar voor een kus van Robert Pattinson!
    People are crazy.
    Maar wel leuk van Rob dat hij zich hier voor uit leent, volgens mij vind hij het helemaal niet zo leuk. Hij staat daar zo ongemakkelijk! XD


    -

    haha ^^ wel leuk dat hij dat doet, maar ik zou er mij toch ook ongemakkelijk bij voelen..

    UseSomebody schreef:
    haha ^^ wel leuk dat hij dat doet, maar ik zou er mij toch ook ongemakkelijk bij voelen..

    Ja idd, je staat daar zo en er bieden mensen gewoon 20.000 dollar om met je te zoenen, hoe ene raar gevoel is dat XD


    -

    Volgens mij vind ie het niet echt leuk of zo... xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat zielig, het zou maar zo kunnen dat een vieze oude vent met bierbuik en stinkadem wint :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Hij voelt zich duidelijk niet op zijn gemak. Zo de hele tijd weg een weer lopen en beetje groen lachen >< Maar ik vind het zeer goed van hem dat hij zichzelf zegmaar verkoopt :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Daar zal ik nog geen halve cent voor uitgeven. Ho wacht, helemaal geen. :3 No offence.


    You move me ......... Kurt

    Eerlijk gezegt zou ik meer willen voor 20.000 dollar
    Ik vind het idd goed dat hij dit doet, het is voor een goed doel :]


    -

    Die mensen zijn lekker zot, maar ik vrees ervoor dat ik ook zo zot zou zijn. ^^


    It even took me by surprise

    omg! 20.000 dollar! Ö


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Meerdere artiesten hebben zoiets gedaan, ik vind het wel stoer ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zou ook wel meer willen voor 20.000 Alleen een kus is wat sneu?


    Music is the new sex

    dat zou ik dus echt nóóit doen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het lijkt echt zo alsof hij denkt: Shit, waar ben ik in beland? xD

    Unusual schreef:
    Ik zou ook wel meer willen voor 20.000 Alleen een kus is wat sneu?
    Indd, doe er meteen een nacht bij. haha nee, kidding ;')


    I'll keep you a daydream away.

    UseSomebody schreef:
    haha ^^ wel leuk dat hij dat doet, maar ik zou er mij toch ook ongemakkelijk bij voelen..