• Volkomen gratis, gewoon omdat ik mezelf er graag in wil verbeteren. Ik ben geen professional en kan ook zeker niet ruiken wat je wilt hebben, dus meedenken is een vereiste. Een tweede eis is dat je een duidelijk beeld van je verhaallijn hebt en ook weet wát voor beeldmateriaal je wilt hebben. Ik download via youtube en bewerk in verschillende programma's, en stop ongeveer een halve dag in een trailer. Ik heb even geen voorbeeld bij de hand, maar zal hier wel naar op zoek gaan x


    Imagination is more important than knowledge

    Yeah! Hier ben ik al een tijdje naar opzoek. Ik suck zelf namelijk in trailers maken en ik hoop dat je misschien ook iets voor mij zou willen maken? Ik weet niet precies wat je allemaal wilt weten, anders stuur je even een priveberichtje met de nodige dingen dan zal ik het wel beantwoorden.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Misschien moet je even een lijstje opstellen met wat iedereen in moet vullen, dat scheelt weer. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    yeah! Zou je een invullijstje kunnen maken, dan kan ik dit voor je invullen + dat is makkelijker voor jezelf ook (:

    Bieberen schreef:
    yeah! Zou je een invullijstje kunnen maken, dan kan ik dit voor je invullen + dat is makkelijker voor jezelf ook (:


    Chaos is a ladder.

    Vraagje. Ik heb namelijk wel hele duidelijke ideeën voor een trailer, het enige wat ik er niet bij weet zijn filmfragmenten die ik er voor kan gebruiken. Ik heb zeg maar wel in mijn hoofd wat ik in beeld wil hebben. Is deze informatie dan voor jou te weinig of zou je er wel iets mee kunnen en willen doen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een invullijstje wordt voor mij juist heel onoverzichtelijk, en je hebt grote kans dat ik dan meer fouten zal maken dan wanneer ik één op één even met je praat. Ik stuur een privé bericht naar iedereen die een verzoek heeft, en daarin zal ik genoeg vragen. Het is dus niet zo dat ik met een samenvattinkje en titel een film in elkaar flans. Van jullie kant heb ik ook wat aandacht nodig om een aardige trailer te maken. x


    Imagination is more important than knowledge

    Capable schreef:
    Een invullijstje wordt voor mij juist heel onoverzichtelijk, en je hebt grote kans dat ik dan meer fouten zal maken dan wanneer ik één op één even met je praat. Ik stuur een privé bericht naar iedereen die een verzoek heeft, en daarin zal ik genoeg vragen. Het is dus niet zo dat ik met een samenvattinkje en titel een film in elkaar flans. Van jullie kant heb ik ook wat aandacht nodig om een aardige trailer te maken. x

    Oké, je mag naar mij wel een pb sturen. Ik zou heel graag een trailer willen. (:


    Chaos is a ladder.

    Ik zou eigenlijk ook wel een trailer willen, als het kan (:


    16 - 09 - '17

    hey,
    ik had je forum gelezen en ik moet zeggen dat ik het echt super knap en leuk van je vindt wat je doet met die filmpje! ze zijn ook echt super mooi!!! :)

    Zou je er mischien ook eetje voor mij willen maken? :$

    Titel verhaal: What you mean to me Ft. Harry Styles

    Korte samenvatting: Als Scarlett vanuit nederland op bezoek gaat bij haar oma in california komt ze perongelijk een van de 5 obsessies van haar zusje tegen: Harry Styles. eerst moet ze niks van hem hebben maar naarmate ze hem leert kennen gaat ze hem leuk vinden, en hij haar ook. Als hij plots terug is naar nederland is Scarlett boos en verbreek elk contact. Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Sfeer: Romantisch, drama

    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Jij hebt er meer verstand van dan ik :) maar ik vindt bella's lubbely heel mooi, van twilight wat edward op de piano speelt.

    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Doe maar wat jij denkt dat het mooiste is, maar wel zoiets als dit aan het eind: Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: Die van jou! :)
    Evt. ideeën voor de trailer:
    LEEF JE UIT! :)
    Ik vertrouw helemaal op jou talent!

    Alvast super bedankt als je het wil doen! :)
    Xx