• Volkomen gratis, gewoon omdat ik mezelf er graag in wil verbeteren. Ik ben geen professional en kan ook zeker niet ruiken wat je wilt hebben, dus meedenken is een vereiste. Een tweede eis is dat je een duidelijk beeld van je verhaallijn hebt en ook weet wát voor beeldmateriaal je wilt hebben. Ik download via youtube en bewerk in verschillende programma's, en stop ongeveer een halve dag in een trailer. Ik heb even geen voorbeeld bij de hand, maar zal hier wel naar op zoek gaan x


    Imagination is more important than knowledge

    Yeah! Hier ben ik al een tijdje naar opzoek. Ik suck zelf namelijk in trailers maken en ik hoop dat je misschien ook iets voor mij zou willen maken? Ik weet niet precies wat je allemaal wilt weten, anders stuur je even een priveberichtje met de nodige dingen dan zal ik het wel beantwoorden.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Misschien moet je even een lijstje opstellen met wat iedereen in moet vullen, dat scheelt weer. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    yeah! Zou je een invullijstje kunnen maken, dan kan ik dit voor je invullen + dat is makkelijker voor jezelf ook (:

    Bieberen schreef:
    yeah! Zou je een invullijstje kunnen maken, dan kan ik dit voor je invullen + dat is makkelijker voor jezelf ook (:


    Chaos is a ladder.

    Vraagje. Ik heb namelijk wel hele duidelijke ideeën voor een trailer, het enige wat ik er niet bij weet zijn filmfragmenten die ik er voor kan gebruiken. Ik heb zeg maar wel in mijn hoofd wat ik in beeld wil hebben. Is deze informatie dan voor jou te weinig of zou je er wel iets mee kunnen en willen doen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)