• Ja echt. Ik ben zo pissed en woest dat ik zit te huilen en te trillen.
    Mijn klein zusje heeft nog school en ze wordt soort van gepest door enkele meisjes en het leidertje van het groepje is het zusje van een meisje die al mijn vrienden tegen mij opzette vorig jaar.
    Nou dat leidertje, laat ik haar M noemen, heeft dus hetzelfde gedaan als haar zu. M heeft al mijn zusje haar vriendinnen tegen haar opgezet en zélfs haar hartsvriendin (wat ik btw GEEN hartsvriendin noemt als je gewoon met de groep meeloopt!)
    Maar goed. M pest mijn zusje en zit over mij te zeiken dat ik dik ben en dat ik haar zus zat te pesten (terwijl het omgekeerd was), wat me overigens allemaal niet interesseert. Het pestertje is 3 jaar jonger dan mij, zij weet niet beter.
    Dacht ik.
    Mijn zus zei me net iets waardoor ik echt stond te trillen van woede. Weet je wat dat klein onderkruipsel zei?
    "Ja, u opa is niet doodgegaan aan kanker maar aan ouderdom. Ajah, ge zou voor minder doodgaan met zo'n kleinkinderen als jullie."
    SAY WHAT?! Mijn opa is dood, zo spreek je niet over hem! Hij betekende meer voor mij dan wie dan ook en als ik zoiets te horen krijg... Dat kind weet dondersgoed wat ze zegt en ze doet het om mensen kapot te krijgen. Mijn opa hield zielsveel van ons en zijn grootste angst was dat hij zou doodgaan voor wij waren opgegroeid!
    Ik ga maandag naar de school waar mijn zusje zit en 't maakt mij niet uit dat dat kutwijf 3 jaar jonger is dan mij, ik ga haar dr vet geven. En als ze nog één keer zulke uitspraken doe dan maak ik haar kapot. Ik zweer het.
    Dat ging echt té ver.

    Bedankt btw als je dit gelezen hebt (:

    O.o dat gaat gewoon echt té ver!
    Je moet zoiets al maar durven zeggen!
    Als iemand dan zoiets tegen haar zou zeggen zou ze bij haar 'mamie' liggen janken ofzo.

    Echt de zieligste personen ooit!


    You’re falling into history.

    Dat is echt zo vreselijk kut. Het is mischien niet goed, maar ik snap wel dat je haar maandag een klap voor d'r harses gaat geven.


    .

    Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen. Zeg dat kind maar goed de waarheid!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat vind ik echt zo respectloos van dat kind, en zielig voor je zusje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En dan te bedenken dat dat kind 10/11 jaar is ><

    Marilena schreef:
    Dat is echt zo vreselijk kut. Het is mischien niet goed, maar ik snap wel dat je haar maandag een klap voor d'r harses gaat geven.


    Agreed.. kind is niet goed


    Love is overrated

    Chased schreef:
    Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen. Zeg dat kind maar goed de waarheid!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    CandyKiss schreef:
    O.o dat gaat gewoon echt té ver!
    Je moet zoiets al maar durven zeggen!
    Als iemand dan zoiets tegen haar zou zeggen zou ze bij haar 'mamie' liggen janken ofzo.

    Echt de zieligste personen ooit!

    Haar neefje van 4 jaar is net gestorven en nu heb ik ZO'N zin gekregen om dat goed in dr fucking kutface te duwen en haar dan zien pijn lijden ><

    Ik ben tegen slaan, maar deze keer maak ik een uitzondering. Als er één ding is in de hele wereld waar ik niét tegen kan, dan is het wel van die kleine kinderen die denken dat ze tegen alles en iedereen fars kunnen zijn. (cat)


    All was well.

    Wat bezielt dat kind? Je lacht niet met de dood en zeker niet als die persoon heel belangrijk voor iemand was. Het is niet fair om te doen omdat ze zo jonger is, maar -moet ze zo'n dingen maar niet zeggen- zeg haar maar goed de waarheid (en laat haar dat voelen ook)!


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Haar neefje van 4 jaar is net gestorven en nu heb ik ZO'N zin gekregen om dat goed in dr fucking kutface te duwen en haar dan zien pijn lijden ><


    Snap ik.
    Maar, volgens mij moet je dat niet echt zeggen hoor.
    Je zou veel 'subtieler' iets kunnen doen. Dingen die haar veel meer kunnen kwetsen ofzo...


    You’re falling into history.

    Dat kind heeft een psychiater nodig xo
    Ik snap je punt helemaal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Snap ik.
    Maar, volgens mij moet je dat niet echt zeggen hoor.
    Je zou veel 'subtieler' iets kunnen doen. Dingen die haar veel meer kunnen kwetsen ofzo...

    Nee, dat doen ik ook niet. Ik verlaag me niet tot haar niveau. Wees maar zeker dat ik dr ga kwetsen, mentaal of fysiek.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Nee, dat doen ik ook niet. Ik verlaag me niet tot haar niveau. Wees maar zeker dat ik dr ga kwetsen, mentaal of fysiek.


    Dat is het beste :Y)
    Stom kind ook >.<
    Ik zou ook niet kunnen lachen als iemand over mijn mama zou beginnen ofzo Ö

    Met sommige dingen, drijf je hoe dan ook de spot NIET!


    You’re falling into history.

    Dat kind doet zich stoer voor maar waarschijnlijk zit ze hem nu wel te schijten als ze eraan denkt dat jij boos op haar bent. Gewoon naar die school gaan maandag en eens de boze zus spelen! Misschien houd ze dan ook wel gelijk op met het pesten van je zusje.


    it's so empty living behind these castle walls