• Gheghe, weetje wat het is,
    Ik praatte laatst met een oud klasgenoot van me die noemt me dus studie, niet dat ik ermee zit ofzo, hij kreeg en stomp en zei het toen niet weer maar vinden jullie nou oko niet, alleen maar omdat ik VWO doe ben ik een studie, ik kan gewoon makkelijk leren dat hoeft niet te betekenen dat ik een studie ben toch? Dat vind ik zo raar

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    was een studie??? o.O


    *He's the one.

    Oeh hip man xD Dan ben ik ook een studie x']


    Why don't you break my heart

    Ik werd het vandaag ook genoemd door mijn cijfers voor maatschappijleer en geschiedenis. Ben er wel blij om want ik heb de proefwerkweek naar mijn eigen zeggen vern**kt.


    No growth of the heart is ever a waste

    was een studie??? o.O

    Dat ga je niet menen, weet jij niet wat dat is, stomkind,<3 Maar dat is dus iemand die dus veel leert. denk ik, maar dat doe ik niet eens.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaaah xD Bij ons noemen ze het Stuudje ^^ Ik vind niet dat je dat bent omdat je VWO doet ...


    Your make-up is terrible

    Whaaah xD Bij ons noemen ze het Stuudje ^^ Ik vind niet dat je dat bent omdat je VWO doet ...

    Jou mag ik, ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat ga je niet menen, weet jij niet wat dat is, stomkind,<3 Maar dat is dus iemand die dus veel leert. denk ik, maar dat doe ik niet eens.


    bij ons is da een Nerd of een seut wij zeggen dat niet studie si dat wel nederlands o.O Ik zit in ASO hoogste maar ik heb slechte punten dus ik ben geen studie x'D vind dat woord grappig klikt heel dom eigenlijk. studie is bij ons een uur dat de leerkracht er niet is x'D


    *He's the one.

    (...)

    bij ons is da een Nerd of een seut wij zeggen dat niet studie si dat wel nederlands o.O Ik zit in ASO hoogste maar ik heb slechte punten dus ik ben geen studie x'D vind dat woord grappig klikt heel dom eigenlijk. studie is bij ons een uur dat de leerkracht er niet is x'D

    Apuh..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is gwn zo maar ik ga nu douche en dan ete en dan tv kijken en dan ebn ik er om zeven uur weer.


    *He's the one.

    En dat vind je zomaar kunnen,. ? oke ik blijf on topic ik ben een dikke studie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Jou mag ik, ^^


    Vetkool


    Your make-up is terrible

    (...)
    Dat ga je niet menen, weet jij niet wat dat is, stomkind,<3 Maar dat is dus iemand die dus veel leert. denk ik, maar dat doe ik niet eens.


    Dat noemen ze bij ons streber of strever of natuurlijk nerd, maar dat heeft ook te maken met de kleeding


    Live life limitless.

    Ja, wij zeggen ook meestal strever ^^


    The aliens are attacking from mars! ö

    Bij ons is dat een strevertje of een studienerd x]

    gheghe ik doe HAVO/VWO dus ik ook een studie :P


    We can only learn to love by loving.