• Ja echt. Ik ben zo pissed en woest dat ik zit te huilen en te trillen.
    Mijn klein zusje heeft nog school en ze wordt soort van gepest door enkele meisjes en het leidertje van het groepje is het zusje van een meisje die al mijn vrienden tegen mij opzette vorig jaar.
    Nou dat leidertje, laat ik haar M noemen, heeft dus hetzelfde gedaan als haar zu. M heeft al mijn zusje haar vriendinnen tegen haar opgezet en zélfs haar hartsvriendin (wat ik btw GEEN hartsvriendin noemt als je gewoon met de groep meeloopt!)
    Maar goed. M pest mijn zusje en zit over mij te zeiken dat ik dik ben en dat ik haar zus zat te pesten (terwijl het omgekeerd was), wat me overigens allemaal niet interesseert. Het pestertje is 3 jaar jonger dan mij, zij weet niet beter.
    Dacht ik.
    Mijn zus zei me net iets waardoor ik echt stond te trillen van woede. Weet je wat dat klein onderkruipsel zei?
    "Ja, u opa is niet doodgegaan aan kanker maar aan ouderdom. Ajah, ge zou voor minder doodgaan met zo'n kleinkinderen als jullie."
    SAY WHAT?! Mijn opa is dood, zo spreek je niet over hem! Hij betekende meer voor mij dan wie dan ook en als ik zoiets te horen krijg... Dat kind weet dondersgoed wat ze zegt en ze doet het om mensen kapot te krijgen. Mijn opa hield zielsveel van ons en zijn grootste angst was dat hij zou doodgaan voor wij waren opgegroeid!
    Ik ga maandag naar de school waar mijn zusje zit en 't maakt mij niet uit dat dat kutwijf 3 jaar jonger is dan mij, ik ga haar dr vet geven. En als ze nog één keer zulke uitspraken doe dan maak ik haar kapot. Ik zweer het.
    Dat ging echt té ver.

    Bedankt btw als je dit gelezen hebt (:

    omg ik zou dat kind serieus verrot slaan ofzo. (whoa ik geef het goede voorbeeld) want dat kan inderdaad echt niet o:

    Nouja, scheld dr maar flink verrot, maar ik snap goed dat je boos bent!


    There are several things that I have been doing wrong.

    OMG!! Wat een bitch!! Laat je zeker niet doen!!
    Jammer genoeg zullen er altijd mensen bestaan die denken dat ze het zijn en die er plezier in hebben om mensen te kleineren en te pesten:(

    Ik was allang op d'r afgerend & had d'r een stoot gegeven. En een goede ook, zodat ze gelijk zou weten dat ze zulke dingen niet moet flikken.

    Maargoed, that's me.

    Maar ik denk dat het beter is als je gewoon naar de schoolleiding zélf stapt, ipv op dat meisje. Het is des te beter dat je zelf niet gepakt kan worden op dingen oftewel dat je eigenlijk moet zorgen dat ze jou niks kunnen verwijten. Maargoed, ik geloof dat ik me allang niet rustig had gehouden.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 19:38 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Neem een bijl mee. (Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zielig, meer kan ik niet zeggen. Je moet je daar niets van aantrekken x


    Some people make the world special just by being in it

    Springbreak schreef:
    Dat vind ik echt zo respectloos van dat kind, en zielig voor je zusje!

    Maserati schreef:
    Dat kind heeft een psychiater nodig xo
    Ik snap je punt helemaal.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Weetje, je moet zeggen dat die twee zussen hersenschade hebben opgelopen toen ze geboren werden en nu het zielige-bitch-syndroom hebben.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 20:10 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    RAM DEROP!!!
    Ze weet niet waar ze over praat.
    Ik kan daar zo pissig om worden! Vooral als het tegen kleine broertjes/zusjes is.
    Verdomme. Vet oneerlijk. Beter ga je het op net zo'n kinderlijke manier doen en zeggen wat voor onderkruipsel het is, mogelijk als je met goede argumenten aankomt, dat ze het dan niet snapt x'D
    En kinderachtig terugpesten, komt drie keer zo hard aan dan verdedigen.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wtf, echt waar, ik kan totaal niet tegen zulke mensen. Ik haat ze meer dan wie dan ook.
    & dit ging echt té ver.


    wth.

    Omfg hoe kan zo'n kind zo erg zijn, gwn facking niet normaal dat zon kind dat zegt O_O

    Ik zou précies hetzelfde doen, zoiets zeg je gewoonweg niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat kind heeft echt een veels te grote bek voor d'r leeftijd, hoe laag kan je gaan ><


    Just a simple "I love you" (:

    Wat een kut onderkuipsel!
    Gewoon haar laten voelen wie de baas is en dat je niet met je laat sollen
    schijt aan de rest
    ppffff


    Love is the movement <3

    Succes. Hit her to the ground!


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it