• Ja echt. Ik ben zo pissed en woest dat ik zit te huilen en te trillen.
    Mijn klein zusje heeft nog school en ze wordt soort van gepest door enkele meisjes en het leidertje van het groepje is het zusje van een meisje die al mijn vrienden tegen mij opzette vorig jaar.
    Nou dat leidertje, laat ik haar M noemen, heeft dus hetzelfde gedaan als haar zu. M heeft al mijn zusje haar vriendinnen tegen haar opgezet en zélfs haar hartsvriendin (wat ik btw GEEN hartsvriendin noemt als je gewoon met de groep meeloopt!)
    Maar goed. M pest mijn zusje en zit over mij te zeiken dat ik dik ben en dat ik haar zus zat te pesten (terwijl het omgekeerd was), wat me overigens allemaal niet interesseert. Het pestertje is 3 jaar jonger dan mij, zij weet niet beter.
    Dacht ik.
    Mijn zus zei me net iets waardoor ik echt stond te trillen van woede. Weet je wat dat klein onderkruipsel zei?
    "Ja, u opa is niet doodgegaan aan kanker maar aan ouderdom. Ajah, ge zou voor minder doodgaan met zo'n kleinkinderen als jullie."
    SAY WHAT?! Mijn opa is dood, zo spreek je niet over hem! Hij betekende meer voor mij dan wie dan ook en als ik zoiets te horen krijg... Dat kind weet dondersgoed wat ze zegt en ze doet het om mensen kapot te krijgen. Mijn opa hield zielsveel van ons en zijn grootste angst was dat hij zou doodgaan voor wij waren opgegroeid!
    Ik ga maandag naar de school waar mijn zusje zit en 't maakt mij niet uit dat dat kutwijf 3 jaar jonger is dan mij, ik ga haar dr vet geven. En als ze nog één keer zulke uitspraken doe dan maak ik haar kapot. Ik zweer het.
    Dat ging echt té ver.

    Bedankt btw als je dit gelezen hebt (:

    GEEF HAAR DER VET! (cat)
    slaan, slaan, slaan, slaan, slaan, slaan. _O_

    Heb je je uitslag al?


    All was well.

    JBM schreef:
    GEEF HAAR DER VET! (cat)
    slaan, slaan, slaan, slaan, slaan, slaan. _O_

    Heb je je uitslag al?

    nee ): dinsdag pas. Van 1 pw wel, omdat ik dat op de computer had en dan krijgen wij meteen de uitslag. 70% op biologie (:

    ot
    ik sla dr niet in het school, ik ga dr figuurlijk tot moes slaan door dr haar vet te geven. en als ik dr ooit nog alleen tegenkom sla ik er wel op of zo.

    Oh serieus, zo iemand zou ik echt finaal in mekaar rammen. Met alle kracht die ik had. Daar meen ik elk woord van. Ongelofelijk. Kan er niet bij. Echt, ik kan er niet bij.


    No growth of the heart is ever a waste

    WACHT! Ik wil mee! Ik heb toch vakantie :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    WACHT! Ik wil mee! Ik heb toch vakantie :9~

    Van mij mag je (:

    Van zielig gesproken. En dat gaat er inderdaad wel over ö, waarschijnlijk doet die dat omdat haar zus dat ook doet. Over na-apen gesproken.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    nee ): dinsdag pas. Van 1 pw wel, omdat ik dat op de computer had en dan krijgen wij meteen de uitslag. 70% op biologie (:

    ot
    ik sla dr niet in het school, ik ga dr figuurlijk tot moes slaan door dr haar vet te geven. en als ik dr ooit nog alleen tegenkom sla ik er wel op of zo.

    Zeg het me als je hem hebt! (:

    figuurlijk slaan, figuurlijk slaan, figuurlijk slaan. _O_


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Zeg het me als je hem hebt! (:

    figuurlijk slaan, figuurlijk slaan, figuurlijk slaan. _O_

    okay. heb jij de jouwe al?

    und dat zal ik zeker doen ! >;[

    Cadillac schreef:
    WACHT! Ik wil mee! Ik heb toch vakantie :9~

    Dat dacht ik ook al :'] Ik word serieus agressief als ik dit soort dingen lees, ik kan het niet helpen. Zo zit ik in mekaar...


    No growth of the heart is ever a waste

    Whehe, ik wil oook meeee! ook al wonen jullie waarschijnlijk 300 km bij mij vandaan. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    okay. heb jij de jouwe al?

    und dat zal ik zeker doen ! >;[

    Nee, ik krijg volgende week dinsdag. :Y)


    All was well.

    Ivan schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook al :'] Ik word serieus agressief als ik dit soort dingen lees, ik kan het niet helpen. Zo zit ik in mekaar...
    Ja he, ik kan me hier gewoon zo boos over maken. We gaan gewoon met heel veel mensen, en dan noemen we onze de Quizlet-gangbang. Ik zie ons al lopen met z'n allen op een rij en stilhouden voor de schoolhekken. allemaal handen over elkaar en dat meisje strak aankijkend. omg.


    it's so empty living behind these castle walls

    Kom allemaal maar af. Britt komt ook, met haar 1m80 Britt, ik lag plat toen je dat zei

    Wat een kutwijf!
    Dat spijt me heel erg!
    Ik hoop dat het helpt!
    Succes.


    Fat chance.

    Als iedereen meegaat ik dan ook *knipoogknipoog*
    Ookal moet ik leren..
    Maar dit is leuker (;


    Fat chance.