• Alweer --' en nu voel ik me weer vreselijk, ik heb er zo mijn best voor gedaan maar toch ga ik net niet over.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kan je dan niet praten of overleggen met leraren? misschien kan je toch nog iets doen dat je wel overgaat :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Jeetje meis, dat is niet leuk. Kan je ook niet een niveau lager gaan? En misschien kan je dit jaar ook studie begleiding nemen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aaah man balen!! Misschien opleidingniveau(weet niet wat voor opleiding je doet) te hoog gegrepen voor je?


    La credenza è una medicina contro il timore

    xLoveYouRick schreef:
    kan je dan niet praten of overleggen met leraren? misschien kan je toch nog iets doen dat je wel overgaat :]

    Nee, het is al officieel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Crossroads schreef:
    Aaah man balen!! Misschien opleidingniveau(weet niet wat voor opleiding je doet) te hoog gegrepen voor je?

    Misschien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet hoe jij je voelt. Vorig jaar ben ik ook bijna blijven zitten -als wij geen eigen risico hadden, dan was ik blijven zitten- Maar dat kwam gewoon door omstandigheden. Arme jij.


    SLOAN.

    Hm, jeetje wat stom zeg. Misschien moet je toch nog een poging wagen om met je ouders of leraren te praten? Welke opleiding doe je?


    *~* Proud Luxury *~*

    hmm, dat is echt niet leuk.. ik heb op het laatste moment echt keihard gewerkt en sta nu twee vijven, mag dus over.. maar ben je geen bespreekgevalletje?


    It's time to be happy again.

    Wij kunnen niet blijven zitten ^^ want het derde zit vol, we moeten wel naart vierde =D nee, wij kunnen ook blijven zitten..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hmm,ja, misschien een niveau lager. Maargoed, als dat niet kan, dan weet ik het ook niet meer.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dat is echt kut voor je :( Inderdaad maar een niveau lager doen als dat kan? Want als je er zo hard voor werkt en het toch niet haalt, is het denk ik net te moeilijk voor je. En het is wel zo relaxt als je zeker weet dat je je niveau aankan.

    Een schrale troost: je hoeft nu 2 jaar minder te werken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik moet nu wachten of ze al dan niet bellen om te melden dat ik een c-attest krijg, urgh >.<