• Ergens had ik het wel al zien aankomen aangezien het niet goed ging tussen ze en ik had haar al vaak geadviseerd weg te gaan. Maar nu het echt is is het toch wel moeilijk.

    Mijn ouders gaan uit elkaar. Gelukkig niet met ruzie maar toch heb ik het er wel even moeilijk mee gehad. Ik wist al wel dat het eraan zat te komen maar nu had mijn ma er genoeg van. Mijn vader is de laatste tijd heel chagrijnig en zit al mijn domme tieneracties in de weg. Ik kan niet even een grote mond opzetten of ik kreeg gelijk naar mijn hoofd dat ik me grote bek moest houden. Ik ben ergens ook wel blij dat het nu over is.

    Mijn moeder staat ergens ingeschreven dat we graag voor een huis is beschikking willen komen.
    Hopelijk nog wel in hetzelfde dorp of een dorpje 5 minuutjes verderop.

    (huil)

    Precies dezelfde situatie hier. Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Precies dezelfde situatie hier. Sterkte (flower)

    jij ook sterkte dan.(flower)

    Mijn ouders maken al jaren kletterende ruzie. Alleen, zij gaan NIET uit elkaar.. Spijtig genoeg. Misschien niet zo gepast nu, het spijt me :X
    Sterkte! (flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    aaww, heel veel sterkte <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    I know what you're going through. In het begin kan het nieuwe leven heel moelijk zijn, maar geloof me, uiteindelijk is het beter zo. Heel veel sterkte meisie!


    Life is hard and then we die

    Heel veel sterkte!<3

    Sterkte(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Awh, heeel veel sterkte!

    Heel veel sterkte! <3


    Never run out of reasons to smile...

    Armani schreef:
    Mijn ouders maken al jaren kletterende ruzie. Alleen, zij gaan NIET uit elkaar.. Spijtig genoeg. Misschien niet zo gepast nu, het spijt me :X
    Sterkte! (flower)

    het maakt niet uit dat je het nu zegt ik bedoel.als jij het er moeilijk mee hebt kan je dat zeggen wanneer je wilt.
    als je wilt praten. I'll be there.

    Predictable schreef:
    Awh, heeel veel sterkte!


    None but ourselves can free our minds.

    Predictable schreef:
    Awh, heeel veel sterkte!

    Heel veel sterkte! Dat is niet niks ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    > Verplaatst naar Relatie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sterkte! Ik weet dat het moeilijk aankomt. Mijn ouders zeiden dat ze wouden scheiden, of de dag dat ik 17 werd.
    Maar bij mij is het nog goed afgelopen en ze zijn nog steeds bij elkaar, maar heel veel sterkte!