• Ik heb die ene topic al aangemaakt: Gaat hij vreemd?

    Ik stuurde dus dat mailtje naar haar, bleek dus dat hij niet vreemd ging. En dan stuurd ze dingen van dat ze hem nog leuk vind, en dat hij het uitgemaakt heeft voor mij. Ik voel nu echt kut, en dat meisje Kaylee, weet nu ook dat z'n nieuwe vriendinnetje ben!
    Hoe moet ik van dit gevoel afkomen?!
    Zij zegt wel: ik vind het niet erg etc.
    Maar toch.. :'(


    Emo<3

    Je kunt daar niets meer aan veranderen, lijkt me. Je kan nogmaals je excuses aanbieden, en dan moet je het gewoon laten rusten. Anders vindt zij het alleen maar vervelend dat ze er steeds aan herinnerd wordt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dus hij gaat niet vreemd?
    Oké,
    & zelf voel ik me nooit schuldig,
    ik ben heel erg egoïstisch,
    maar jij dus niet..
    Ik zou gewoon het helemaal uitpraten en het dan links laten liggen. Ooit zal die Kaylee wel een andere jongen vinden, die veel leuker en beter is (:


    wth.

    Misschien kun je het beter laten? Zoals Reassurance al zegt, is het voor haar alleen maar vervelend om steeds aan herinnerd te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    Je kunt daar niets meer aan veranderen, lijkt me. Je kan nogmaals je excuses aanbieden, en dan moet je het gewoon laten rusten. Anders vindt zij het alleen maar vervelend dat ze er steeds aan herinnerd wordt.


    None but ourselves can free our minds.

    Oh ik zat er dus toch naast. Sjips, het leek zo duidelijk (nerd).

    Zie post Reassurance.


    No growth of the heart is ever a waste