• Ride a thousand miles with a Freak like You. 'Bieber [IDEE VOOR EEN STORY]


    Justin Bieber is zoals iedereen weet een beroemde popster. Maar hij heeft ook gevoelens. Een ervan is Liefde. Hij is namelijk stapel verliefd op Selena Gomez, zijn vriendin. Alleen zij heeft een operatie gehad aan haar maag. Ze ligt in het ziekenhuis in New York. Maar Justin is in Los Angeles voor een concert. Hij wilt, kosten wat kost, naar Selena toe. Maar hij heeft meteen al pech. Een auto rijdt tegen hem op als hij bij het vliegveld aankomt, waardoor hij blikschade krijgt. De bestuurder brengt ene Mathilda O'Neill naar het vliegveld. Justin mag haar niet zo, hij vindt haar maar een Freak. Als hij eenmaal binnen op het vliegveld is. Komt hij te weten dat er geen vliegtuigen meer vliegen, omdat er een storm woedt. Na al die pech staat hij op de parkeerplaats. Hij kan geen auto huren want de auto's zijn op. Dan stopt er opeens een auto. Met Mathilda O'Neill erin. Ze biedt hem een lift aan. Justin heeft geen keus dus stemt erin. Daar begint hun reis van LA naar New York. Van alles gebeurt er met ze. Justin wordt gek van haar Schildpad Lely en van Mathilda aka Matt zelf. Zal hij het kunnen uithouden? Zal hij New York halen?

    Inspireert door Due Date & Leap Year.
    Als het je leuk lijkt, zet maar een reactie hieronder. Als je dit gelezen hebt via mijn story kun je ook bij mijn story een reactie erover plaatsen. Als ik veel reacties krijg dat ik het moet maken, ga ik 'm maken ;D


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    ik zeg ..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    DOEN !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ja jonge. ik zeg ook DOEN! xD


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    dude!! ik zeg ook doen!


    i can forgive, but i'll never forget

    Doe het gewoon ;o het is fantastisch! ;d