• Stiekem verbaasd het me dat hier nog geen topic over is.
    Dark side of the sun.
    Ja, hij is er!

    Stiekem schaam ik me er nu voor dat ik hier fan van ben.

    Deel hier je mening over de clip.


    Scream for mercy!

    Oh my god, goosebumps.. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    MakeBelieve schreef:
    Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3


    ben het er helemaal mee eens


    muziek altijd overal

    Haha, damn, ik mag die clip niet, dan wil ik terug naar februari. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weet iemand waar het is opgenomen? (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Nu nog de Duitse versie.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nu nog de Duitse versie.

    Die komt denk ik niet. Aangezien de muziek van MTV Worldstage was en ze denk ik geen goede versie van Sonnesysteem hebben,


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Die komt denk ik niet. Aangezien de muziek van MTV Worldstage was en ze denk ik geen goede versie van Sonnesysteem hebben,
    Grr...
    Niet tegen jou bedoelt, dat snap je wel toch noukje?


    Life is hard and then we die

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Die komt denk ik niet. Aangezien de muziek van MTV Worldstage was en ze denk ik geen goede versie van Sonnesysteem hebben,


    Idd, en ze hebben Sonnensystem nooit live gezongen op tour. dus er is geen duitse versie van. (:


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    MakeBelieve schreef:
    Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3


    Idd! en ik hou van de gezichten dat Gustav trekt haha! en god dat einde is gewoon machtig!(H) I adore it! <3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Gaganized schreef:
    (...)

    Idd, en ze hebben Sonnensystem nooit live gezongen op tour. dus er is geen duitse versie van. (:
    En Luxemburg dan?


    Life is hard and then we die

    Ooooh, nu krijg ik echt dat concert gevoel terug. 'k Word er helemaal kriebelig van ;d. Ik had zoiets verwacht als World Behind My Wall, maar ik vind hem hoe dan ook mooi gelukt. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    MariTom schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook. O.O
    Ik vind het heel leuk dat er een nieuwe clip is, maar ik had liever een clip gehad met.. tja. Ik weet niet, maar echt een gemaakte clip, ipv een live-filmpje, omdat je met dit nummer zoveel leuke dingen kan doen ^^

    nouja. VOlgende keer beter [/hoopik]


    i agree....helemaal mee eens...ik ben echt zooooo fucking teleurgesteld...

    ik heb ook liever een clip met verhaal...je kunt zoveel met hun liedjes doen...concert clips passen er gewoon niet bij vind ik...dat brengt het liedje helemaal niet goed tot uiting...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    i agree....helemaal mee eens...ik ben echt zooooo fucking teleurgesteld...

    ik heb ook liever een clip met verhaal...je kunt zoveel met hun liedjes doen...concert clips passen er gewoon niet bij vind ik...dat brengt het liedje helemaal niet goed tot uiting...


    Achter een concertclip zit eigenlijk meer een verhaal achter, maar ach. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Achter een concertclip zit eigenlijk meer een verhaal achter, maar ach. (:
    Ohja? Leg uit? Want, als je het mij vraagt, word ik daar alleen maar wijzer van dat ze ontzettend veel fans hebben en dat ze een mooi optreden hebben gegeven. Meer niet.


    Life is hard and then we die

    Die clip is super<3

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 16:02 ]


    I need you like a heart needs a beat