• Stiekem verbaasd het me dat hier nog geen topic over is.
    Dark side of the sun.
    Ja, hij is er!

    Stiekem schaam ik me er nu voor dat ik hier fan van ben.

    Deel hier je mening over de clip.


    Scream for mercy!

    Ligt het aan mij of gaan die beelden zo sloom steeds? ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb niets met Tokio Hotel, dus ook niet met de clip.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ohja? Leg uit? Want, als je het mij vraagt, word ik daar alleen maar wijzer van dat ze ontzettend veel fans hebben en dat ze een mooi optreden hebben gegeven. Meer niet.


    Nou, ik denk daar toch zo over. (:
    Dat zijn momenten die ze samen met de fans gedeelt hebben, zo'n clip als 'Automatic' of zo, niet.
    Nou ja, ik kan er ook een totaal andere kijk op hebben dan jullie.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hm, ik vind het wel een leuke clip, je ziet Gustav echt helemaal uit zijn dak gaan, Tom zingt mee, al Bills pakjes komen langs, alleen mis ik Georg nogal.


    Your make-up is terrible

    Gaganized schreef:
    (...)

    Idd, en ze hebben Sonnensystem nooit live gezongen op tour. dus er is geen duitse versie van. (:

    Ik denk dat ze het ook wel live in Lille hebben gezongen ^^ maar daar ben ik niet meer zeker van

    ik vind 't echt mooi .<3 en ik vind het juist leuk dat het een concert clip is : $ dat doet me terug denken aan het concert. (l)x


    -

    Gaganized schreef:
    (...)

    Idd, en ze hebben Sonnensystem nooit live gezongen op tour. dus er is geen duitse versie van. (:

    Ze hebben het wel al live gespeeld,
    Kijk maar.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind de clip eigenlijk niet zo boeiend. Hij is best wel mooi, maar niet bijzonder en ik had 'm liever ook niet live gehad... En eigenlijk had ik gehoopt dat ze er ook nog wat backstage dingetjes bij zouden doen, maar daar moet ik dus de DVD voor kopen...


    Je moet worden wie je bent.

    Ja, idd ook jammer dat er geen Duitse versie is. In Oberhausen hebben ze Sonnensystem ook niet gespeeld, geloof ik...


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Ja, idd ook jammer dat er geen Duitse versie is. In Oberhausen hebben ze Sonnensystem ook niet gespeeld, geloof ik...


    Toch wel.


    I need you like a heart needs a beat

    MakeBelieve schreef:
    Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3

    ik vind het eerlijk gezegt niet veel aan :X en niet omdat het een concert clip is, dat vind ik normaal wel leuk maar ik vind het jammer dat ze dat hebben gedaan bij dit nummer. ik vind het er niet bij passen..


    She said: I gotta find out for myself

    Ik vind hem echt zoals ze het op z'n Duits zeggen:
    DER HAMMER! (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    zingt Bill trouwens ook verkeerd?? want ik versta op 0:33 2x Panic of ligt dat aan mij?? :X


    She said: I gotta find out for myself

    Ik vind het een leuke clip. Brengt weer hele leuke herinneringen op van de concerten. Alleen Bill's kerstboompakjes vind ik jammer hierin. In gewone kledij was hij veel leuker.