MakeBelieve schreef:
Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3
Inderdaad, ik zit nu met kippenvel hier, ik vind het zo mooi, die moto, en die brandende piano<3 En Bill z'n uitgelopen make up.... Ik vind het allemaal geweldig!!
ik vind hem al bij al nog best goed hoor , ik had er mij toen de cd uitkwam wel heel andere dingen bij voorgesteld , maar het is echt leuk dat het helemaal live is ^^
En iedereen zegt wel wéér zo'n concertclip.. En Automatisch/Automatic, Word Behind my Wall/Lass uns Laufen dan? Dat zijn normale videoclips hoor, waar ze overigens ook nog helemaal voor naar de andere kant van de wereld hebben gereist en echt hard voor hebben moeten werken, zodat ze zo werden zoals ze zijn. En dan zo'n live clip tussendoor zorgt voor iets 'verfrissends' en het gaat ze er ook vooral om dat ze nu de fans ook weer ergens in kunnen betrekken, vandaar deze live clip.
MakeBelieve schreef:
Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3
Ik ben het me u eens!!
If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right