• Stiekem verbaasd het me dat hier nog geen topic over is.
    Dark side of the sun.
    Ja, hij is er!

    Stiekem schaam ik me er nu voor dat ik hier fan van ben.

    Deel hier je mening over de clip.


    Scream for mercy!

    Oeh, haha er zit een hele coele karatetrap in van Tom rond 2:00 hahahaha. Hij is super!!


    it's so empty living behind these castle walls

    :9~:9~

    Volgens mij is Bills make-up wel uitgelopen daar. :'D


    Let the Night embrace you

    Het is nog beter geworden als ik dacht. Want toen ik de trailer zag, dacht ik echt dat ze gewoon dat stukje van het concert als clip hadden gebruikt. Maar het is nog leuk geworden door het in het zwart/wit te zetten en allemaal stukjes uit het concert te nemen.

    Al vind ik het spijtig dat het een concertclip is geworden, ik vind hem best wel leuk ;d Ze hadden alleen zoveel mogelijkheden met die clip, maarja het was wel te verwachten dat het een concertclip ging worden, nu ze net de tour gedaan hebben..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik vind hem leuk. _O_

    De pasjes van Bill zijn gewoon heerlijk om mee te lachen en ik vind het leuk dat de fans er zo bij zijn betrokken. (cat)

    Ik vind het jammer dat het een concertclip is, maar ik vind hem evengoed geweldig. (:
    Heerlijk dit soort dingen. ;D


    Save me with your love tonight.

    Maakt niet uit wat voor clip het is,
    het is en blijft gewoon geweldig :Y)


    You’re falling into history.

    Ik ben totaal geen fan van Tokio hotel -ik vind ze drie keer niks- maar dit kan er best mee door.
    Tenminste alles behalve bill -ik hou niet echt van zijn stemgeluid- Maar dit is mijn mening hea. Ik vind het niet zo zeer slecht als ik dacht haha :3


    SLOAN.

    Tja. Ik vind het op niets trekken maar dat is dan ook mijn mening.


    The soul needs autumn.

    Ik vind hem super geworden, ook al is het een live clip. De zwart/wit effecten zijn zeer mooi!!

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    CandyKiss schreef:
    Maakt niet uit wat voor clip het is,
    het is en blijft gewoon geweldig :Y)


    wth.

    Jammer dat het een concertclip is. (krul)
    Maar hij is best leuk.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ben eigenlijk best teleurgesteld, omdat het wéér zo'n concertclip is, ik hoopte meer om wat spannenders..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    Ik ben eigenlijk best teleurgesteld, omdat het wéér zo'n concertclip is, ik hoopte meer om wat spannenders..


    Dat heb ik dus ook. O.O
    Ik vind het heel leuk dat er een nieuwe clip is, maar ik had liever een clip gehad met.. tja. Ik weet niet, maar echt een gemaakte clip, ipv een live-filmpje, omdat je met dit nummer zoveel leuke dingen kan doen ^^

    nouja. VOlgende keer beter [/hoopik]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik vind het onterecht dat iedereen klaagt. Iedereen wist dat het live werd, dus niet zeuren. Ik vind hem heel leuk gedaan, je krijgt echt het Humanoid City gevoel terug! <3


    -