• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen zijn kleinzerig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nah, niet allemaal. De mannelijke figuren waar ik mee omga niet, maar ik ken er ook een paar... Die zouden het ver schoppen als voetballer!


    I'm not your princess

    Het is een mysterie...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Soldier schreef:
    Eens. Als mama haar benen waxt schreeuwt ze geen ene keer, maar als mijn broer zijn borsthaar verwijderd. Aye caramba.
    Dat is. Een schoonheidsinstituut waar ik het een tijdje liet doen, zei dat de enigste die ze tot beneden hoorden schreeuwen een man was die zijn benen liet harsen.
    Maar het is wel zo dat de buik en borst veel gevoeliger zijn als benen en dat mannen een ander soort haarstructuur hebben die pijnlijker is dan bij vrouwen als je het laat verwijderen.

    Dusja, ik weet niet :')


    Only losers can act the way you do

    Op dit moment ben ik er mee eens :)

    Ik ben eens, maar een zijn ook een paar uitzonderingen! x'D


    Stay calm and be a directioner.

    Oneens, mijn vader lag met een maag die vol met ontstekingen zat op bed en zei er nog niet eens wat van de pijn! De volgende dag lag hij daarom wel op IC. Niet mee eens dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    die van mijn klas vooral,die prikte zig aan een passer en toen begon die al te roepen alsof hij vermoord werd


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Niet alle mannen :D Maar ze zeggen dat vrouwen kinderen krijgen omdat mannen er te kleinzerig voor zijn x'D

    niet allemaal en ik ben het compleet met Eef95 eens
    Ja iedereen neemt me hier de woorden uit de mond. Die voetballers roepen om het minste.
    ze kunnen beter acteren dan voetballen.


    Never mess with a girl, you get hurt

    Bij het woord kleinzerig in het woordenboek, staat een foto van mijn vader.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Totaly

    moesten man en vrouw om de beurt kinderen krijgen zou een familie maximaal 3 kinderen hebben (flower)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 21:25 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hahaha Kawaii heeft wel gelijk.
    Maar niet alle mannen zijn kleinzerig (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet allemaal, maar de meeste wel xD


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Eef95 schreef:
    Ja iedereen neemt me hier de woorden uit de mond. Die voetballers roepen om het minste.
    ze kunnen beter acteren dan voetballen.


    Save friends, you need them.

    haha vaak wel