• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen zijn kleinzerig

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

Eef95 schreef:
    Ja iedereen neemt me hier de woorden uit de mond. Die voetballers roepen om het minste.

Maar dat is meestal expres, zodat de ander een gele kaart krijgt of dat zij een penalty/vrije trap krijgen.

[ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 9:46 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Eens. Als mama haar benen waxt schreeuwt ze geen ene keer, maar als mijn broer zijn borsthaar verwijderd. Aye caramba.

All this dampness is damp.

Portugal schreef:
    (...)
    Maar dat is meestal expres, zodat de ander een gele kaart krijgt of dat zij een penalty/vrije trap krijgen.

Weet ik maar ik vind het het gewoon zielig. Ik speel zelf basket en als wij daar op de grond gesmeten worden, moeten we maken dat we weer recht staan om te gaan verdedigen.

wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

Niet mee eens. Mannen hebben gewoon het imago dat ze sterk en stoer zijn, maar ook zij zijn mensen dus bij het tonen van emotie of pijn zijn ze niet meteen kleinzerig.

x

Van sommige denk ik van: Stel je niet zo aan. Maar nee, ik vind van niet eigenlijk.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Eens/oneens. Sommige jongens kunnen er wat van vind ik, en meestal zijn het de 'stoerste' jongens die bij het zien van een beetje bloed wit wegtrekken of als ze hun teen stoten het uigillen van de pijn. Maar je hebt er ook die geen kick geven als ze pijn hebben dus dat is moeilijk te zeggen.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Kleinzerig?

Life is hard and then we die

Nee, vrouwen zijn erger.

Ik ben daar het levende bewijs van.

No growth of the heart is ever a waste

Argentinia schreef:
    Voetballers wel, haha.

Ja, maar voetballers moeten zich aanstellen, want zo kunnen ze hoop krijgen dat de andere een gele kaart krijgt -of een rooie- en dat is weetikveel wat

SLOAN.

Eens! De meeste inderdaad wel ja!

'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

Ja :'D

"I shut my eyes in order to see.'

Soldier schreef:
    Eens. Als mama haar benen waxt schreeuwt ze geen ene keer, maar als mijn broer zijn borsthaar verwijderd. Aye caramba.

sommige wel, sommige niet
    voetballers wel bijvoorbeeld xD

Sutherland schreef:
    Niet allemaal natuurlijk, er bestaan ook leuke mannen. :3

XmiekjeX schreef:
    De helft die ik ken wel :P
    En de andere helft doet stoer. [knijp je ontzettend hard > voel ik niet eens. maar pas op hea, een paar minuten later denken ze echt wel een paar x au xD]

ja dat ken ik ook :P

you were born original don't die as a copy