• heheh, ik had net een soort uitvoering van gitaarles, moest iedereen een stukje spelen en kwamen de ouders kijken en blablabla.
    En toen was ik klaar en toen zeiden twee vreemden mensen tegen mij 'goed gedaan' enzo :3 en een man zei toen ik weg ging, 'als je met de trein gaat ben je misschien nog op tijd voor pinkpop, en dan kan je daar optreden!' hahah en daar word ik zo blij van :3 Terwijl ik zelf vond dat ik het niet zo heel geweldig had gedaan maarja :')
    +ik had ook nog m'n laatste examen vandaag, dus #partyhard

    Maarja, worden jullie ook zo blij van complimentjes, of andere dingen? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    volgens mij word iedereen wel blij van complimentjes.

    Xx


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Hahha leeukk ;']
    Ja daar word ik ook blij van [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Hahha leeukk ;']
    Ja daar word ik ook blij van [a]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ah, da's leuk!
    Hm, ik vind het leuk wanneer ik complimentjes krijg, maar ik schaam me er ook voor + ik weet niet wat ik moet zeggen. En dat heb ik dus vaak met tekenen :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahw dat is echt leuk! (:

    Ik kan niet met complimenten omgaan in real life, dus ik vind ze ook niet leuk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Semetal schreef:
    Ah, da's leuk!
    Hm, ik vind het leuk wanneer ik complimentjes krijg, maar ik schaam me er ook voor + ik weet niet wat ik moet zeggen. En dat heb ik dus vaak met tekenen :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had vandaag voor 100 schoolleerlingen solo gezongen. En daarna kreeg ik superveel complimentjes en vroegen ze waarom ik nooit meedeed met de muziekavond. Like; ik kan écht niet tegen complimentjes, dan voel ik me zo opgelaten.


    it's so empty living behind these castle walls