• Wie heeft er nog een hekel aan die lange domme titels? :Y) Dit is niet negatief voor de mensen die ze gebruiken, maar ik vind het irritant. Now raise your hands! (krul)


    All was well.

    Casanova schreef:
    Zo weet ik in ieder geval dat het topic's zijn die iets met Rose te maken hebben. :')

    Maar er was ook een keer een noob die echt werkelijk niks met mij te maken had die dat ook ging doen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ja maar je hebt ook mensen die door mij worden besmet met coolheid en dat ook doen (krul)

    Ja. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar er was ook een keer een noob die echt werkelijk niks met mij te maken had die dat ook ging doen (krul)

    Volgens mij heb ik die even gemist. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik die even gemist. (nerd)

    Ik weet niet meer hoe ze heet maar het was iets met een verhaal voor boven de 13 terwijl ze zelf 12 was (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik weet niet meer hoe ze heet maar het was iets met een verhaal voor boven de 13 terwijl ze zelf 12 was (krul)

    Haha, dat is best wel dom -no offence-. En nu ga ik het topic zoeken. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar jij bent degene die bitcherig doet door te zeiken over mijn titels (huil)

    Tssss. Het is vervelend hoor! En je hebt er iedereen mee besmet. (cat)


    All was well.

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar er was ook een keer een noob die echt werkelijk niks met mij te maken had die dat ook ging doen (krul)

    wat een noob! -gayhand-


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Tssss. Het is vervelend hoor! En je hebt er iedereen mee besmet. (cat)

    Sorry Lize (huil) Ik zal er vooral niet mee ophouden :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik word duizelig van die opsomming :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Portugal schreef:
    (...)
    Sorry Lize (huil) Ik zal er vooral niet mee ophouden :9~

    Prrt. Ik word irritant van die stomme namen! En ook van 'Oh, laat ik ook maar eens een WK story starten' en 'Iedereen doet het, hier is mijn WK story' en 'WK story Rrrrrollen!' echt hoor, niemand intereseert zich erin dat jij ook zo'n stomme story gaat starten die maar 2 mensen gaan lezen. (cat)

    @Ivan: Ik ook, daarom word ik er zo irritant van. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Prrt. Ik word irritant van die stomme namen! En ook van 'Oh, laat ik ook maar eens een WK story starten' en 'Iedereen doet het, hier is mijn WK story' en 'WK story Rrrrrollen!' echt hoor, niemand intereseert zich erin dat jij ook zo'n stomme story gaat starten die maar 2 mensen gaan lezen. (cat)

    @Ivan: Ik ook, daarom word ik er zo irritant van. :Y)

    Dus dus dus dúrf jij nu te beweren dat mijn verhaal door weinig mensen word gelezen? (huil)
    En oke, maar iedereen doet mij altijd na want ik ben een trendsetter -gayhand-:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3