• Hellow there,

    Ik had eens een vraagje voor de 'experts' onder ons. Ik heb nu sinds een week al een nieuw kapsel. Ik had eerst lang en donker haar. Ik heb er zo'n 20 à 25 cm laten afgaan en lichter gekleurd. Ik ben er blij mee, maar om het goed te houden gebruik ik dagelijks gel én haarlak om mijn haar goed in vorm te houden.

    Nu de vraag; Is het schadelijk voor mijn haar om elke dag watergel én haarlak te gebruiken? Want ik wil niet dat mijn haar gaat uitvallen of whatever! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    JE WORDT KAAL!

    nee hoor ^^ ik zou het echt niet weten xD
    -xxx- DevilQueen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    DevilQueen schreef:
    JE WORDT KAAL!

    nee hoor ^^ ik zou het echt niet weten xD
    -xxx- DevilQueen.

    Damn, je liet me schrikken! Oo
    -is zeer naïef-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    t is wel schadelijk als je het heel veel&heel lang gaat gebruiken(de haarlak dan,de gel weet k niet)dus als je in 1 week tijd 5 bussen haarlak er doorheen jaagt


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik weet het niet zeker maar het kan toch niet goed zijn als je het èlke dag gebruikt? Het lijkt me gewoon veel.
    Maar neem mijn advies maar niet te serieus, ik ken niet zo veel van haar.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als je teveel gebruikt kan je haar ervan afbreken. Maar ik bedoel; zo lang je er niet teveel van gebruikt, kun je het echt wel elke dag gebruiken hoor. Zolang je het er 's avonds maar weer uitwast (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je er niet teveel van gebruikt is het echt niet schadelijk. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vrees niets lieve schat, als je haar daarvan dood gaat en uitvalt zou ik al kaal moeten zijn :Y) want ik smeer gel en mouse in mn haar en spuit daar nog eens haarlak bij.. En mijn haar is prachtig, al zeg ik het zelf.. ;x
    Oke dat klinkt ego o.O maar ik geef toe dat ik trots ben op mijn haar..
    En als je het verder goed verzorgt gaat het niet dood ;d

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 20:06 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ja. Ik heb een keer mn haar gebleekt, en vervolgens anderhalf jaar lang onwijs dood haar gehad. Geloof me, op het moment dat je het doet lijkt het leuk, maar je krijgt er echt spijt van.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Het ligt er ook aan wat voor soort haar je hebt. Vet haar kan bijvoorbeeld veel beter tegen haarlak enzo, al moet je natuurlijk wel oppassen dat je haar er niet vetter van wordt. Droog haar kan eigenlijk gewoon nergens tegen (ervaring). Maar je kan het ook zien aan je haar, als je 's avonds naar je haar kijkt, hoe ziet het er dan uit? (:
    Succes ermee, haha.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik denk het niet ^^
    En als dat wel zo is dan wordt je heus niet kaal hoor (hoera)


    .

    Nog reacties?
    Com'on. :') Ik wil zekerheid! ;X
    En aan de kapper ga ik het niet vragen. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Alleen de haarlak kan schadelijk zijn als je teveel gebruikt. Zolang je het elke dag met mate gebruikt is het niet erg. Gel is helemaaaal niet schadelijk hoor.


    Your make-up is terrible

    niet te veee
    en dan is het altijd goed..
    (K)


    Food.