• Jhaa en heel boos.
    Vorige vrijdag hadden we een uurtje eerder gedaan. Maar toen we vandaag op school kwamen kregen we te horen dat het een fout was van het secretariaat en dat we eigenlijk wel aardrijkskunde hadden. Maar dat wisten we dus vrijdag niet.
    Daarom kwamen ze melden dat we morgen 5 uur les hebben. En dat op een woensdag en omwille een fout van hun! Ö
    En wat nog het ergste is.. begin dit jaar hadden ze een fout gemaakt in ons lessenrooster omdat onze stageperiodes verandert waren. En wat bleek dus: dat we al lesuren te veel hebben gehad. Maar dat gaan ze dus niet gaan aanpassen.
    IK HAAT SCHOOL!
    Maar, gelukkig moet ik nog maar een anderhalve week doorzetten en daarna een anderhalve week exaampjes maken.. en daarna is het allemaal over. En mag ik naar een nieuwe school D:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 18:00 ]

    Wat een naaistreek. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Daar kunnen jullie toch niks aan doen?! Wat onzinnig dat jullie er dan voor moeten boeten!

    Het is hun schuld, jullie moeten er toch niet voor boeten, zeker

    Ach, fouten maken zijn menselijk. En uiteraard logisch dat ze je geen vrij kunnen geven, dat mag overigens gewoon niet van de leerplichtambtenaar. Nog even je kiezen op elkaar, veel succes met de examens! (:

    dat zou ik ook niet leuk vinden


    Love is in the air.

    Norana schreef:
    Daar kunnen jullie toch niks aan doen?! Wat onzinnig dat jullie er dan voor moeten boeten!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JoJudicious schreef:
    Wat een naaistreek. ;_;


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hoezo naaistreek! :O volgens mij krijgen wij juist het omgekeerde (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~