• Mensen ik denk dat mijn msn acc. gehacked is.
    Ik kan wel inloggen op hotmail maar niet op gwn msn... andere mensen bij mij thuis (zoals broertje etc. kunnen zowel op hotmail ls op msn inloggen) dus ik denk dat hij gehacked is... wat te doen!?!
    alvast bedankt!

    Wat voor melding krijg je? Misschien moet je op het knopje 'meer informatie' of iets dergelijks klikken want het kan zijn dat je msn spammail verstuurde, dan moet je een nieuw wachtwoord opgeven en dan werkt hij weer.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dus al gedaan van: jaa ik denk dat mn wachtwoord gehacked is dus nieuwe wachtwoord opvragen enso via hotmail. dat doe ik maar dan kan ik alsnog nii inlogge op msn?

    is er dan NIEMAND die wil helpee? PLzz

    Als je op hotmail kunt, dan ben je niet gehackt x'D Hotmail en msn werken op precies hetzelfde account en dezelfde wachtwoorden x'D Het ligt overduidelijk aan msn, niet aan je account.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Als je op hotmail kunt, dan ben je niet gehackt x'D Hotmail en msn werken op precies hetzelfde account en dezelfde wachtwoorden x'D Het ligt overduidelijk aan msn, niet aan je account.

    maar wat zou dan de reden kunnen zijn dat ik dan niet op msn kan? want alleen ik kan in huis nii op msn?!?

    Dramaqueen mucho? x'D
    Anyways, ik denk dat je niet gehackt bent, maar dat er ergens een foutje in de server zit ofzo. Iets in die richting.


    I can't even think straight.

    ik snap dan 1 ding nii wrm ben ik dan de eni in huis die nii kan inloggen? ;S is dit nii raar?

    ogustboy10 schreef:
    ik snap dan 1 ding nii wrm ben ik dan de eni in huis die nii kan inloggen? ;S is dit nii raar?

    Misschien, maar je erover opwinden werkt niet. Laat het anders een dagje en als het morgen nog niet werkt zoek je de klantenservice op ofzo. Weet ik veel...


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Misschien, maar je erover opwinden werkt niet. Laat het anders een dagje en als het morgen nog niet werkt zoek je de klantenservice op ofzo. Weet ik veel...

    Wrm reageer je zo? ;S alsof jij zo chill zou reageren. Jemig het was maar een vraag hoor. Hoezo dramaqueen? :S

    ogustboy10 schreef:
    (...)
    Wrm reageer je zo? ;S alsof jij zo chill zou reageren. Jemig het was maar een vraag hoor. Hoezo dramaqueen? :S

    Ik doe niet aan msn, dus ik denk dat ik héél chill zou reageren. x'D
    En ik probeerde eerlijk waar alleen te helpen.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik doe niet aan msn, dus ik denk dat ik héél chill zou reageren. x'D
    En ik probeerde eerlijk waar alleen te helpen.

    Oke dan. Srry maar je komt een beetje bot over. Maarja oke.
    Ik heb tog geen zin in ruzie ofzo. Dusjah, oke.

    ogustboy10 schreef:
    (...)
    Oke dan. Srry maar je komt een beetje bot over. Maarja oke.
    Ik heb tog geen zin in ruzie ofzo. Dusjah, oke.

    Ik heb ook geen zin in ruzie, dus dat komt mooi uit. Ik zei het eigenlijk alleen omdat je een beetje wanhopig overkwam.
    Sorry als het bot klonk.


    I can't even think straight.