• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerlijk gezegd durf ik je dat niet met zekerheid te zeggen. Dat verscheelt bij mij echt. Ik zou het echt niet weten want ik hou niet bij hoeveel maanden of weken er tussen zitten. Zodra ik vind dat me haar weer 'kut' word, dan ga ik samen met me moeder naar de kapper.

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:30 ]


    *~* Proud Luxury *~*

    Het verschilt heel erg maar niet vaak. Ik laat mijn haar groeien en dan laat ik een keertje de dode puntjes eraf knippen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nooit, ik houd daar niet van. Mijn haar komt tot halverwege mijn rug en ik ben bang dat als ik naar de kapper gaat ze er teveel van afknippen, dus ga ik pas als het echt moet.^^ en dat is ook niet slim want dan moeten ze er een heel stuk vanaf knippen omdat er teveel dode punten aanzitten maar oke. Mijn haar is heilig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat verschilt, wanneer ik mn kapsel zat ben en een nieuwe wil haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heel weinig. 2 keer per jaar of zo? Nee, mijn haar is niét onverzorgd ofzo.
    Ik laat telkens de puntjes bijknippen, maar dit wil ik niet te veel doen, want ik wil lang haar hebben. En aangezien ik pijpenkrullen heb, groeit mijn haar traag! (Aleeja, niet trager dan ander haar, maar ze moeten heel die boog maken, snap je? :'D)
    En mijn froe knipt mijn mama of mijn bf om de week à twee weken thuis zelf. (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:33 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Portugal schreef:
    Dat verschilt, wanneer ik mn kapsel zat ben en een nieuwe wil haha (krul)


    SLOAN.

    1 of 2 keer per jaar. Naar de kapper gaan vind ik tijdsverlies.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga om de 3/4 maanden ofzo. Of misschien wel 2. Naja, nu is mijn haar kort, en ik ga denk ik na de zomer weer (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een keer per 6/8 weken ofzo. Ik ga het iets langer doen, denk ik, omdat ik het wil laten groeien. Mijn haar groeit alleen niet zo snel ><


    Destroy what destroys you.

    Ligt eraan.
    Als ik mijn kapsel niet meer leuk vind.


    Smiling but close to tears.

    Suisse schreef: Een keer per 6/8 weken ofzo. Ik ga het iets langer doen, denk ik, omdat ik het wil laten groeien. Mijn haar groeit alleen niet zo snel ><

    Misschien als je er inderdaad wat tijd tussen houd dat het dan sneller groeit. Mijn haar groeit echt heeeel snel.


    *~* Proud Luxury *~*

    Suisse schreef:
    Een keer per 6/8 weken ofzo. Ik ga het iets langer doen, denk ik, omdat ik het wil laten groeien. Mijn haar groeit alleen niet zo snel ><

    Dan raad ik je aan eens per drie/vier maanden te gaan. Ik weet niet hoe snel je haar splijt, maar ik heb hetzelfde probleem.


    No growth of the heart is ever a waste

    2/3 x per jaar (nerd)


    wth.

    Wanneer ik me haar te lang vindt. Om me kleur te stom.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Het ligt eraan haha. Als ik vind dat ik naar de kapper moet ga ik. (cat)


    when words fail, music speaks.