• I remember when we kissed. [Cristiano Ronaldo]
    Amora zit er nog steeds mee. Bijna vijf maanden na het WK van 2010 zit ze nog steeds met het gevoel in haar maag of haar grote liefde haar hart mee heeft genomen naar Portugal. Italië en Portugal ligt niet hemelsver van elkaar af maar toch. Amora voelt zich niet meer dezelfde. Ze besluit een webblog aan te maken en schrijft daarin wat ze voelt. Ze hoop dat hij dit op een dag zal lezen. En terwijl ze aan haar blog werk, denkt ze terug aan het WK.


    Ik heb nog wel wat rollen nodig:
    - Beste vriendinnen
    - Vriendinnen/verloofde/vrouwen voetballers


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter [uitgebreid]:
    Foto + beschrijving:
    Extra:
    In relatie of nog niet:

    !!, alles invullen of je krijgt geen rol


    x; Beste vriendin; Solemn
    x; Beste vriendin; xMILES

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 16:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Lunah Kate
    Achternaam: Blackstone
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Amerikaans
    Karakter [uitgebreid]:
    Lief, leuk, aardig, behulpzaam, ADHD,gezellig, staat altijd voor vriendinnen klaar, hou van feesten, voetballen en beetje flirten, Spreek vrijwel alle talen, spontaan, stapt snel op iemand af en vraag gewoon wat ze wilt weten, Nieuwsgierig, beetje gek, niet snel verlegen, tenzij een enorm leuke jongen haar aanspreekt, sportief, altijd in voor een geintje
    Foto + beschrijving: Lunah Kate
    Bruin haar, mooie blauwe ogen, Mooi lichaam,
    Extra: Heeft ADHD, woont Sinds 3 maanden op zichzelf, heeft bijna overal al wel gewoont. Komt oorspronkelijk uit Amerika, en heeft al in Brazilië, Spanje, Frankrijk, Amerika, Zuid-Afrika gewoont
    In relatie of nog niet: Nog niet

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:15 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Rol: Beste vriendin hoofdpersoon + Toekomstige vriendin Maarten Stekelenburg.
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Leeftijd: 21 jaar.
    Nationaliteit: Nederlands.
    Karakter: Kim is rustig, erg rustig. Kim is verder erg slim, vriendelijk, lief, behulpzaam en overbezorgd over haar vrienden en familie. Kim houd erg veel van vissen en weet daarom ook vele soorten uit haar hoofd. Kim is charmant en haar flirterig gedrag is erg goed
    Foto + beschrijving: Kim is een mooie meid van 21 jaar oud met lichtblond haar en mooiere heldere lichtblauwe ogen. Haar volle lichtroze lippen passen mooi bij haar bleke huid. Kim heeft echt extreem lange benen die erg dun zijn. Kim's postuur is van slank tot mager.
    Extra: Kim houd van verhalen lezen en van zwemmen. Kim is vier keer wereldkampioen geweest met wedstrijdzwemmen, er is niemand sneller in zwemmen dan zij. Kim kan ook in het water ontzettend lang haar adem inhouden.
    In relatie of nog niet: Nog niet, gaat wel snel gebeuren.

    Ik zou het echt heel erg leuk vinden als ik deze rol zou krijgen.

    Rol: beste vriendin Amora
    Naam: Selene
    Achternaam: di Seth
    Leeftijd: doe maar dezelfde leeftijd als Amore
    Nationaliteit: Italiaans
    Karakter [uitgebreid]: lief, aardig en naïef meisje. Ze is wel eigenwijs en heeft een sterke eigen wil, maar denkt daarbij meestal wel aan anderen. Ze heeft humor, vooral met droge opmerkingen, waarvan ze het zelfs niet eens doorheeft. Als ze boos is op iemand is ze koel, maar ze vergeeft wel snel vrienden. Mensen die ze niet moet daarentegen, daar kan ze boos op blijven, totdat het tegendeel is bewezen.
    Foto + beschrijving: Selene di Seth Selene is een mooi meisje met donkerbruin haar, bruine ogen en lacht veel. Verder is ze 165 cm en is ze mooi slank.
    Extra: Ze houdt van kleding, make-up etc. Een echt meisje-meisje, maar ze is wel sportief en niet bang om vies te worden enzo.
    In relatie of nog niet: Chris is natuurlijk bezet, maar het zou leuk zijn als ze een relatie met Fernando Torres zou kunnen krijgen.

    Als ik een rolletje heb en je moet nog meer weten, moet je dat maar vragen ;D.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 13:34 ]

    Rol: Best friend
    Naam: Serena Magdalena Rosa
    Achternaam: Di Lazzaro
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Geboren in Verona, Italië. Italiaanse ouders.
    Karakter [uitgebreid]: Serena is een extravert persoon, doorgaans is ze levendig, spontaan, en erg spraakzaam. Ze is erg emotioneel betrokken bij andere mensen en is een goede luisteraar. Serena heeft graag mensen om haar heen, ze zoekt altijd de gezelschap op en ze kan er niet tegen om alleen te zijn. Ze heeft wel een echt italiaans temperament en haar humeur kan soms gevaarlijk schommelen, ze raakt erg snel geirriteerd en kan snel boos worden. Serena luisterd naar haar hart, in plaats van naar haar hoofd en dit heeft haar vaak in de onmogelijkste situaties gebracht.
    Foto + beschrijving: Real Name=Katie Cassidy 1.70 m lang, slank figuur, leuke glimlach
    Extra: Heeft Amora ontmoet toen ze nog klein was en kon haar eerst niet uitstaan later uitgegroeid tot een beste vriendin van Amora. Heeft 1 oudere broer waarvan ze altijd dacht dat hij een oogje op Amora had.
    In relatie of nog niet: Single hoef niet toekomstig vriendinnetje te zijn ofzo.. maar kan wel maakt niet uit van wie

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 15:38 ]


    Love is overrated

    Ik pas. Waarom ook over een blog?;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omdat je Ronaldo niet kan krijgen pass je, ik heb je wel door Rose. Haha, ja dat vroeg ik me ook al af :3?


    SLOAN.

    Rol:Vriendin Fernando Torres
    Naam: Catherin
    Achternaam: Rios
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit:
    Karakter [uitgebreid]: Catherin is een vrolijk en nuchter meisje. Ze heeft een openpersoonlijkheid en maakt daar
    door snel vrienden. Mensen komen ook vaak naar haar toe als ze een probleem heeft. Ze heeft een hart van goud en vrienden zijn het aller belangerijkste voor haar.
    Foto + beschrijving: -komt er aan -
    Extra: Verslaaft aan Muziek en neemt altijd haar I pod mee.
    In relatie of nog niet: Ja


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vriendin Amora + latere vriendin ibrahim afellay

    Naam: Milano
    Achternaam: McCaïro
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Amerikaanse
    Karakter [uitgebreid]: Milano is een gezellige spontane meid die niet op haar mondje is gevallen. ze is gek op uitgaan en feesten en doet niets liever dan naar jongens kijken. ze is erg betrouwbaar en zorgzaam waardoor ze goed met mensen kan opschieten.
    Foto + beschrijving: foto Ze heeft lange blonde haren, diepbruine ogen en een slank postuur.
    Extra: Ze is parttime model en is vroeger drugsverslaaft geweest. gelukkig is die tijd van drugsverslaving nu voorbij.
    In relatie of nog niet: nee

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 15:13 ]

    Guitarsolo schreef:
    Omdat je Ronaldo niet kan krijgen pass je, ik heb je wel door Rose. Haha, ja dat vroeg ik me ook al af :3?

    Nee dat is het niet haha want dan ga ik voor Iker Casillas, maar gewoon het idee vind ik een beetje na-aperig van wat ik en Sam hebben.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Ik pas. Waarom ook over een blog?;x

    Er komt niet veel over de blog in. Alleen in het begin eventjes. Het verhaal is meer een flashback..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Portugal schreef:
    Ik pas. Waarom ook over een blog?;x


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Rol: Vriendinnetje Robin van Persie :')
    Naam: Nikki
    Achternaam: Florence
    Leeftijd: 20.
    Nationaliteit: Half spaans, Half nederlands.
    Karakter [uitgebreid]: Nikki is een spontane meid met kijk op Mode en Dieren. Maar haar levenswerk gaat toch uit naar haar geliefde Robin. Ze kent al veel voetballers en leert zelf ook af en toe een balletje trappen terwijl de rest van de jongens aan de zij lijnt zitten te lachen. Ze is erg begripvol als het om problemen van andere mensen gaat en wilt het ook graag oplossen en is erg sociaal naar anderen toe. Ze kan af en toe arrogant doen, maar dat heeft iedereen wel is. Hihi
    Foto + beschrijving: Nikki Ligt veel onder de zonnebank, blond haar en is slank.
    Extra: Ze hoopt ooit dat ze ten huwelijk wordt gevraagd door Robin.
    In relatie of nog niet: Relatie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: beste vriendin
    Naam:Vanessa
    Achternaam:Landel
    Leeftijd:18
    Nationaliteit: half italiaans half nederlands
    Karakter [uitgebreid]:Vanessa is altijd aardig voor iedereen maar vooral voor haar vriendinnen. als iemand een probleem heeft komt zij het altijd oplossen. voor de rest is Vanessa erg creatiefen modieus. als wat nieuws in is probeert ze dat gelijk te kopen.
    Foto + beschrijving:http://ronniedigital.files.wordpress.com/2009/06/kristen-bell-3.jpg Vanessa heeft mooie blonde haren, blauwe ogen,en is best wel slank
    Extra:verslaaft aan kleding
    In relatie of nog niet:nee


    -

    Portugal schreef:
    Ik pas. Waarom ook over een blog?;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    Ik pas. Waarom ook over een blog?;x


    Smiling but close to tears.