• Het zit dus zo,
    Ik was een tijdje geleden heel verliefd op een jongen na een paar maand kregen we wat met elkaar en als ik bij hem was, voelde ik me het gelukkigste meisje in de hele wereld 'klinkt nogal cliché' maar elke keer als ik dan op msn of in sms met hem prate en hy lieve smsjes stuurde had ik er een dubbel gevoel bij. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar dan voelde ik me niet goed en dacht ik altijd om het zeg maar gedaan te maken, uiteindelijk had ik het dan gedaan en voelde ik me echt superklote net of hij mij had gedumpt. Een maand later kregen we weer wat met elkaar maar telkens ik dus weer met hem aan het praten was op msn of in sms voelde ik me dus weer superklote. Ik maakte het terug uit en had dus weer hetzelfde kutgevoel. Eigenlijk ben ik nu dus nog steeds verliefd op hem na 9maanden ik voel mezelf zo raar. Ben ik de enigste die dat heeft en heeft iemand dat vroeger ook gehad ? Ligt het mss aan de puberteit ik ben namelijk nog maar 14..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:38 ]


    There's nothing like us.

    Ja goed gedacht :] Dat is zo ongeveer de pubertijd. Niks aan te doen, ga goed op je eigen gevoel af, en doe wat jou het beste lijkt, ook al doet het soms pijn.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat probleem had ik met een ex van me. Als ik bij hem was, dan hoefte ik hem niet meer, en als ik hem dan kwijt was, wou ik hem juist weer terug.

    Volgens mij heeft het gewoon te maken met dat je niet zo zeer hem mist, maar gewoon het gevoel hebt dat niemand je meer 'lief' heeft.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien moet je meer persoonlijks enzo doen, bij sms en msn en zo zie je elkaar niet echt en dan voelt het misschien allemaal nep

    Wat Highway zegt klopt ook.

    Misschien verlang je niet naar een bepaalde persoon maar gewoon naar liefde

    moest ik aan denken dat zegt zo'n meisje in timboektoe

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:44 ]