• Wat mij opvalt, is dat als ik in net forum mijn bericht bewerk dat er dan altijd:
    Bericht bewerkt door... Staat. Dat vind ik helemaal niet erg, maar waarom is dat?

    Zodat mensen denk ik niet iemand helemaal verrot schelden om het daarna poeslief in het geheim te veranderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is als de walk of shame: dan weet iedereen dat je eigenlijk een grote schrijffout hebt gemaakt :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Het is als de walk of shame: dan weet iedereen dat je eigenlijk een grote schrijffout hebt gemaakt :Y)


    HAHAHA. This is precious, and true.


    The truth is out there.

    Volgens mij is dit voor de mods, want het uur staat er ook bij.

    Als iemand bijvoorbeeld zonder goed na te denken iets post zoals "KUTKANKERSMURF" naar een andere user toe, dit wordt gemeld, maar nog voor dat de mods het hebben gezien beseft die user dat hij iets fout heeft gezegd en dan haalt hij zijn bericht leeg. Maar aan die kleine grijze tekst kunnen de mods wel nog zien dat die user zijn bericht heeft leeggehaald en dat dit op dat uur is gedaan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Volgens mij is dit voor de mods, want het uur staat er ook bij.

    Als iemand bijvoorbeeld zonder goed na te denken iets post zoals "KUTKANKERSMURF" naar een andere user toe, dit wordt gemeld, maar nog voor dat de mods het hebben gezien beseft die user dat hij iets fout heeft gezegd en dan haalt hij zijn bericht leeg. Maar aan die kleine grijze tekst kunnen de mods wel nog zien dat die user zijn bericht heeft leeggehaald en dat dit op dat uur is gedaan.

    Ugh, Jarne, jij lelijke rotsmurf. Waarom moest je dat nou vertellen? (cat)

    Maar inderdaad, ik denk dat het ook een beetje voor controle is of wat dan ook. Hoewel ik echt héél vaak berichten aanpas omdat ik een typfout heb gemaakt of nog iets wil toevoegen eraan. Ik ben al blij dat je hier niet, zoals op sommige andere fora het geval is, een reden moet opgeven waarom je het aanpast. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    (...)
    Ugh, Jarne, jij lelijke rotsmurf. Waarom moest je dat nou vertellen? (cat)

    Maar inderdaad, ik denk dat het ook een beetje voor controle is of wat dan ook. Hoewel ik echt héél vaak berichten aanpas omdat ik een typfout heb gemaakt of nog iets wil toevoegen eraan. Ik ben al blij dat je hier niet, zoals op sommige andere fora het geval is, een reden moet opgeven waarom je het aanpast. :')


    Had je iets te zeggen vuile rat?(cat)
    Deze beledigingen zijn enkel sarcastisch bedoeld, Lotta en ik zien elkaar in feite heel graag, maar soms hebben we aparte manieren om dat te laten merken.

    Jep, dat heb ik ook!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Volgens mij is dit voor de mods, want het uur staat er ook bij.

    Als iemand bijvoorbeeld zonder goed na te denken iets post zoals "KUTKANKERSMURF" naar een andere user toe, dit wordt gemeld, maar nog voor dat de mods het hebben gezien beseft die user dat hij iets fout heeft gezegd en dan haalt hij zijn bericht leeg. Maar aan die kleine grijze tekst kunnen de mods wel nog zien dat die user zijn bericht heeft leeggehaald en dat dit op dat uur is gedaan.

    Ach, als één van mijn moderator collega's of ik een post aanpast, dan staat er ook bij dat een moderator de post heeft aangepast. Staan we quitte (cat)

    Krull schreef:
    (...)
    Ach, als één van mijn moderator collega's of ik een post aanpast, dan staat er ook bij dat een moderator de post heeft aangepast. Staan we quitte (cat)


    Ik ben even niet mee, waarom moeten wij quitte staan? Omdat moderators dan ook een eervolle vermelding hebben onder het bericht?o.O


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Omdat mods het dan weten als users hun post aanpassen, en users het weten als mods de post van de user aanpassen.

    Krull schreef:
    Omdat mods het dan weten als users hun post aanpassen, en users het weten als mods de post van de user aanpassen.


    Ahh, op die manier, ik snapte het even niet.(;


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oké, bedankt! ^•^

    Xx Gaterne

    Inderdaad. Het is voornamelijk om te weten dat iemand zijn post heeft aangepast en dat helpt wanneer iemand in het geniep toch iemand zou willen pesten, maar het dan nog snel veranderd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury