• ...mannen. Ze zijn zo ongelofelijk stom. Ze denken echt alleen maar aan sex. En ze zijn gewoon zo onwijs stom. En dom en gemeen. BUH.. Dat moest er echt even uit.

    Okee, wat vinden jullie stom?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jongens zijn leuk of althans een paar. :9~
    En ik haat de laatste week voor de vakantie dan heb ik geen eens toets week maar wel elke dag minstens 1 toets --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet alle mannen zijn stom, niet alle mannen denken alleen maar aan sex.. Ik weet er zijn op de wereld heel veel lozers, maar er zitten ook enorm veel gevoelige mannen die echt iemand graag zien! En alles doen voor een relatie, meisje, om meisje gelukkig te maken..


    Keep on smiling

    JA ZEKER! Ik ging gister zwemmen, waar ook dus jongen zitten. En toen gingen ze praten over aftrekken. Ik dacht echt; wtf!!


    it's so empty living behind these castle walls

    Op dit moment:
    Haat aan het feit dat ik vandaag niet naar Muse mocht terwijl iemand die ik ken wel ging en mijn leraar ook ><'


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Cadillac schreef:
    JA ZEKER! Ik ging gister zwemmen, waar ook dus jongen zitten. En toen gingen ze praten over aftrekken. Ik dacht echt; wtf!!

    Op een keer heeft een jongen dat hele gebeuren eens uitgebreidt aan mij uitgelegd... Ik heb het nog steeds niet volledig verwerkt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    (...)
    Op een keer heeft een jongen dat hele gebeuren eens uitgebreidt aan mij uitgelegd... Ik heb het nog steeds niet volledig verwerkt...
    hahahha, sorry maar dit klinkt echt heel grappig. wat zei hij dan precies?


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)hahahha, sorry maar dit klinkt echt heel grappig. wat zei hij dan precies?
    Je brengt het trauma weer terug.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haat aan mannen. Behalve Karel, want hij is fuxing smex :Y).
    Maar voorderest; -shoot-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    De mannen op de win for life ticketjes. Die laten me nooit winnen. ('x
    De vrouw op de ticketjes geeft me soms kans! (:

    But never mind! xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat een onzin, er zijn ook hartstikke veel lieve, leuke mannen =S


    ars moriendi

    Oneens. Mijn vriend is dus echt niet zo. En ik ken meer jongens die wél normaal zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ben je verliefd op zo'n jongen?
    Het is misschien daardoor dat je mannen stom vind.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Babyst4r schreef:
    Niet alle mannen zijn stom, niet alle mannen denken alleen maar aan sex.. Ik weet er zijn op de wereld heel veel lozers, maar er zitten ook enorm veel gevoelige mannen die echt iemand graag zien! En alles doen voor een relatie, meisje, om meisje gelukkig te maken..

    probeer aan hun te denken! en vergeet die sexbomme!

    Dingen war mannen aan denken in de juiste volgorde:
    1. Eten
    2. Seks
    3. Mooie vrouwen
    ...
    20. Hun vriendin


    Klaar. Geen enkele man die hier niet aan voldoet. :Y)


    Life is an art, not a science.

    Bijna 98% van de mannen denken de hele dag aan seks.