• Ik heb een soort van probleem (?)
    Ik heb een super goede vriend genaamd J. Hij zit bij me in de klas sinds dit jaar en we kunnen het gewoon super goed vinden. We doen heel veel samen en hij houd van dezelfde dingen als mij (concerten, festivals, muziek, reizen, shoppen… Ja het is een jongen en hij houd van shoppen, heel erg veel shoppen x’D). Hij is niet echt zo’n standaard jongen, hij houd dus van shoppen en is helemaal fan van Justin Bieber en hij is bi…

    We zijn super close en het begon als een soort grapje eigenlijk… Hij maakte constant opmerkingen zoals: “we hebben verkering he?” of “jij bent mijn vriendinnetje”. En het was serieus als een grapje bedoeld. We liepen ook vaak gewoon hand in hand door de school en hij geeft me regelmatig een knuffel of we zitten in de kantine op de bank tegen elkaar aan hand in hand. Iedereen vraagt ook of we wat hebben, maar we hebben niks.

    Nu maakt hij nog super vaak zo’n opmerking dat we wat hebben maar met een vriendin van me doet die dat soms ook maar toch zegt hij vaker wat erover met mij en doet die met mij alles. Hij loopt niet hand in hand met haar maar wel met mij.

    Ik raak nu helemaal in de war. Ik zag hem als een super goede vriend maar de laatste tijd vind ik het steeds fijner als die ineens me hand pakt en we zo “close” doen. Het is niet echt een verliefd gevoel maar gewoon een veilig, vertrouwd en blij gevoel. Ook merk ik aan mezelf dat ik er de laatste tijd helemaal niet tegen kan als die tegen die vriendin waar die soms ook zo een beetje tegen doet een opmerking maakt dat die “met mij heeft maar ook met haar” of als die zegt dat die vriendin lief is… En nu is het weekend en merk ik aan me dat ik hem heel erg mis (dat ik soms op een moment zin heb om te janken) en ik niet kan wachten op maandag tot ik hem weer zie op school en we weer zo “close” doen…

    En ik word er gewoon helemaal gek van en raak in de war want ik ben verliefd op een andere jongen. Hij kent hem ook en heeft hem ook ontmoet en hij weet het ook en vind het alleen maar leuk ook al word het nooit wat tussen die jongen en mij, maar toch ik weet zeker dat ik nog verliefd ben op die jongen. En J is verliefd op een jongen die die kent via een site. Die jongen van hem woont in Frankrijk en hij gaat hem deze zomer ontmoeten, maar ze hebben nog niet…

    Ik weet het gewoon niet meer... Ben ik nou op J?
    Of is het wat anders?
    Wat zouden jullie doen?
    Ik wil heel graag jullie mening hierover want ik word gewoon zo gek nu…


    dream, dare, fly!

    ik denk dat je hem wel eerlijk zou kunnen zeggen dat je in de war bent en dat je hem mist als hij er niet is, maar dat je niet zeker weet wat je voelt, ik denk dat je verliefd op hem bent maar ik kan niet garanderen dat het zo is, ik weet niet of je bloost als je hem ziet, of dat je echt warm word als hij je ziet, aanraakt, knuffelt etc etc etc

    veel succes!

    Ironhide schreef:
    ik denk dat je hem wel eerlijk zou kunnen zeggen dat je in de war bent en dat je hem mist als hij er niet is, maar dat je niet zeker weet wat je voelt, ik denk dat je verliefd op hem bent maar ik kan niet garanderen dat het zo is, ik weet niet of je bloost als je hem ziet, of dat je echt warm word als hij je ziet, aanraakt, knuffelt etc etc etc

    veel succes!


    Ik sprak hem vanavond even op msn en toen zei ik ook dat ik hem miste en toen deed die zo'n knuffel poppetje (:
    Volgens mij bloos ik niet als ik J zie maar als ik hem zie enzo word ik wel gewoon heel blij zeg maar... Maar bij die andere jongen waar ik zeker weet dat ik op hem ben heb ik dat ook alleen dan bloos ik wel en word ik heel zenuwachtig... Maar bij J kan ik nog wel gewoon mezelf zijn zeg maar..


    dream, dare, fly!

    Ik denk wel eigenlijk dat je verliefd op hem bent, maar het kan ook zijn dat ik het mis heb: en dat je gewoon jaloers bent, dat hij met andere mensen zo lief omgaat, en dan niet op dat moment tegen jou lief doet.
    Want je zegt ookal zelf, dat je je fijn en veilig voelt bij hem. Maar het kan ook zijn dat ik het wéér fout heb hoor, maar ik denk echt zoiets. Één van die twee optie's is het. Ik zou als ik jou was gewoon met hem praten. (:
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 0:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLight schreef:
    Ik denk wel eigenlijk dat je verliefd op hem bent, maar het kan ook zijn dat ik het mis heb: en dat je gewoon jaloers bent, dat hij met andere mensen zo lief omgaat, en dan niet op dat moment tegen jou lief doet.
    Want je zegt ookal zelf, dat je je fijn en veilig voelt bij hem. Maar het kan ook zijn dat ik het wéér fout heb hoor, maar ik denk echt zoiets. Één van die twee optie's is het. Ik zou als ik jou was gewoon met hem praten. (:
    Veel succes!


    Ja ik ben ook van plan om eens met hem te praten... Maar hij is vaak nog al heel makkelijk in die serieuze dingen en dan maakt die een grapje of zo en dan heeft die het alweer ergens anders over... Alleen op msn was die laatst best wel serieus toen we het over een eetprobleem hadden en zo had ik hem eigenlijk nog nooit meegemaakt..


    dream, dare, fly!

    Als je met hem gaat praten zou ik er wel bij zeggen dan dat hij er wel serieus over moet doen.
    Ik denk dat je het beste voor jezelf op een rijtje kan zetten wat je van hem vind. En dan kan je concluderen of je verliefd op hem bent. En ik denk ook wel dat het helpt als je er met hem over praat. Dat je weet hoe hij erover denkt.

    Misschien is het wel gewoon dat je hem als een grote broer of iets ziet? Ik weet het niet. Of het is een ander soort van liefde?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij ben je verliefd, ik zit in ongeveer dezelfde situatie en ik weet hoe je je voelt. Volgens mij probeer je die gevoelens diep weg te stoppen omdat hij je beste vriend is en je hem niet kwijt wilt. Ik zou het hem gewoon laten merken dat je meer voor hem begint te voelen, meer kan je ook niet doen, denk ik.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Merte schreef:
    Misschien is het wel gewoon dat je hem als een grote broer of iets ziet? Ik weet het niet. Of het is een ander soort van liefde?


    Dat zou ook kunnen... Pff ik weet het echt niet ik spreek hem nu op MSN en hij zit zijn hele probleem over zijn verliefdheid van die jongen van het internet te vertellen en telkens hoop ik stiekem ergens dat die zegt dat die hem niet meer leuk vind... :/


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    Dat zou ook kunnen... Pff ik weet het echt niet ik spreek hem nu op MSN en hij zit zijn hele probleem over zijn verliefdheid van die jongen van het internet te vertellen en telkens hoop ik stiekem ergens dat die zegt dat die hem niet meer leuk vind... :/
    En al die tekenen lijken geven aan dat jij hem leuk vind (in mijn ogen dan). En je kan ook best verliefd zijn op twee jongens tegelijk. Maar als je zelf al zegt dat je bij J wel jezelf kan zijn zou ik wel weten voor wie ik zou gaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    (...)En al die tekenen lijken geven aan dat jij hem leuk vind (in mijn ogen dan). En je kan ook best verliefd zijn op twee jongens tegelijk. Maar als je zelf al zegt dat je bij J wel jezelf kan zijn zou ik wel weten voor wie ik zou gaan.

    Uhu, wat zij zegt. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valerius schreef:
    (...)

    Ja ik ben ook van plan om eens met hem te praten... Maar hij is vaak nog al heel makkelijk in die serieuze dingen en dan maakt die een grapje of zo en dan heeft die het alweer ergens anders over... Alleen op msn was die laatst best wel serieus toen we het over een eetprobleem hadden en zo had ik hem eigenlijk nog nooit meegemaakt..

    Oh, ik zie je berichtje nu pas. Sorry. :'3
    Oh datte, dat is irritant ja. Dat heb ik ook soms bij een vriend van me, en dan maakt ie grapjes. Maargoed, het gaat nu over jou. :V
    Hmm oke, en je vond het wel fijn om met hem erover te praten? (: Of voelde je je ongemakkelijk? Want dat kan ook. (:
    Wel beter dat hij dan zo deed toch? Zo laat hij eigk wel zien dat je met 'm kan praten. & volgens mij is het meer dat je hem als een broer voelt ofzo? Maarja, ik ben niet goed in die shit. Ik suck @ liefde. -dead-


    Don't walk. Run, you sheep, run.