• Oké ik ga dus een nieuw verhaal maken hier gaat hij over:
    Shit hoe dom kon ik zijn. Waarom vrijde ik met zo'n vuile pedo. En dan nog zonder condoom. Een maand later gebruikte je een test. Onee nu ben ik nog zwanger ook en nu kan ik geen abortus laten doen. Nu gaat geen enkele jongen mij nog willen. Je ging naar zo'n tehuis voor tienermoeders. Je redde het daar wel. Dus mocht je alleen gaan wonen. Nu moet ik alleen nog de ware nog zoeken. Je dacht dat je de ware na een tijdje had gevonden. Maar toen je het zei over je kind dumpte hij je gewoon. Je zat echt in een dip. Hoe moet ik nu verder gaan helemaal alleen?


    Rollen:
    * Vriendin Bill. [BEZET]
    * Vriendin Georg. [BEZET]
    * Vriendin Andreas. [BEZET]
    * Vriendin Gustav. [BEZET]
    * 5 Meisjes die in het tehuis wonen voor tienermoeders. [Nog 4 meisjes over]
    Informatie die ik nodig heb:
    * Naam:
    * Leeftijd:
    * Woonplaats: Berlijn.
    * Karakter:
    * Likes:
    * Dislikes:
    * Link met foto:
    * Tekstje:

    En dat zal alles zijn.
    Ik zeg niet wie de rol heeft.!
    Als alle rollen verdeelt zijn kom je het pas te weten! x]

    Als ik vind dat je niet voor de rol geschikt ben dan krijg je de rol niet. Sry daarvoor!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    * Naam: Tara

    * Leeftijd: 16

    * Woonplaats: Berlijn.

    * Karakter: Lief

    * Likes: Shoppen

    * Dislikes: School

    * Link met foto: C:\Users\Tara\Pictures\Emo_girl_02.jpg

    * Tekstje: Ik ben altijd vrolijk en skateboard graag. Ben vooral aardig voor iedereen. En heb veel hummor. Ik heb bruin haar.

    Ik wil beginnen aan de proloog dus ik heb nog 4 rollen over! Pleas en anders kan er mij iemand helpen om gewoon een paar personages te bedenken van karakter enz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik verzin er wel eent je voor je

    * Naam: Rose

    * Leeftijd: 19

    * Woonplaats: Berlijn.

    * Karakter: erg onzeker verlegen tegen jongens

    * Likes: omgaan met vriendinnen

    * Dislikes: loverboys en players

    * Link met foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69313

    * Tekstje:

    hoi
    Ik ben rose
    19 jaar
    ik woon in berlijn in een tehuis voor tienermoeder
    Ik werd zwanger van me ex toen hij er agter kwam maakte het het met me uit:(
    Ik ben erg onzeker en ik ben erg verlegen tegenover jongens
    -XxX- Rose

    dit verzin ik ff terplaatse
    naam: carolien
    leeftijd: 16
    woonplaats: berlijn
    karakter: hulptutje, houdt van veel roze dingen, kleren, schoenen, make-up. kwets vaak anderen denkt dat ze alles is.
    likes: make-up, roze dingen.
    dislikes: beestjes, vieze dingen, sport
    link met foto: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/09_02/bbtwins2BIG1109_468x360.jpg

    tekstje: haaii iedereen, ik ben carolien, ik ben 16 jaartjes oud. ieuww kijk nou wat zij aan heeft, dat kan gewoon niet. maar goed ik ben de populairste van school, en iedereen wil een date met mij, zelfs sommige meiden vinden me zoo hoe moet ik dat zeggen, hot.. he is dat een spin ieuwwww *rent weg*


    i like cookies :Y)


    * Naam: Kim
    * Leeftijd: 16 Jaar
    * Woonplaats: Berlijn.
    * Karakter:Bitchy,koppig,Brutaal,eigenwijs
    * Likes: Schelden,Muziek,Alcohol
    * Dislikes: Huppels
    * Link met foto: http://icons.iconator.com/468/ICONATOR_d31df7123a8a9bc9873706d4329d61a5.jpg
    * Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 16 jaar oud. Ik had eerst lichtblond haar mar heb het oranje geverfd. Ik scheld echt vaak,weet niet hoe het komt maarja en ik hou van chcolade en heel erg van muziek want ik kan gewoon niet leven zonder muziek
    * Rol: 1 van de andere vriendinnen

    heb ik al een rol want dn zou je zeggen als je alle rollen had ! anders word ik wel tienermoeder!



    Informatie die ik nodig heb:

    * Naam: Saébel(= Seebel)
    * Leeftijd:13/14

    * Woonplaats: Berlijn.

    * Karakter: little bitch maar aardig voor haar vriende

    * Likes: tokio hotel, ****xD, vriende, uitgaan, dansen , zinge

    * Dislikes: pesters, th-haters, dikke nekke, regels:@

    * Link met foto:[url] http://www.quizlet.nl/foto.php?id=60135[/url]
    * Tekstje:Hey ik ben Saébel ik ben al een lange tijd zwanger en ben hier opgevangen alleen weet ik nog steeds niet wie de vader is:S maarja kortom haat ik deze plek hier met al die regels de enige reden waarom ik hier blijf zijn men vrienden hier en men baby (A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    * Naam: Michelle
    * Leeftijd: 15 of 16
    * Woonplaats: Berlijn.
    * Karakter:af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!
    * Stijl: emo/ normaal vooral mezelf!
    * Link met foto:http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    * Tekstje:
    hee ik ben michelle ,ben 15 (of 16) jaar en ben sinds kort moeder, ja jullie zullen ook denken moeder! ja moeder ja van een lief klein dochtertje. Ze heet Brookelynn en is nu 2 maanden uit ! Trouwens later wil ik binnenhuis styliste worden!Ik woon in een opvang huis voor tienermoeders met allemaal leuke aardige en vooral jonge moeders! Maar ik moet weer gaan brookelynn moet de fles!
    xX. Michelle

    rol;; moeder in tienerhuis!
    xX. michelle

    Ng twee tienermoeders nodig.!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Heeeix ik wil wel tiener moeder zijn ^^

    * Naam:Silke

    * Leeftijd:16

    * Woonplaats: Berlijn.

    * Karakter: Verlegen, lief, soms brutaal, stil

    * Likes: Tokio Hotel, muziek, kindjes, shoppe

    * Dislikes:TH-haters, Huppelkutjes mensen die andere hun stijl niet respectere

    * Link met foto: http://i274.photobucket.com/albums/jj243/whale_taffy/scene/byootaful.jpg

    * Tekstje: Hallo, ik ben Silke 16 jaar en ik woon in een tehuis voor tienermoeders, ja ik weet het ik ben nog jong, maar ik hou echt zoveel van kindjes. Ik ben fan van Tokio Hotel. Ik hou super hard van shoppen met mijn vriendinnen.


    ChachaCore