• Voor een nieuw verhaal van me dat zich afspeelt in de middeleeuwen heb ik dus nog een jong adelijk meisje van een jaar of 9 nodig,

    eerst hoe ze is/eruit ziet op die leeftijd

    en als jonge vrouw.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:38 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    jong

    ouder
    zo?

    ze zijn zeker geschikt

    nu nog iemand met een karakterbeschrijving?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Zo, is die eerste soms een duivelskind? Check die ogen dan! :'D


    En eh ... lief, rustig karakter maar erg eigenzinnig en mysterieus. Geen idee verder, denk dat je daar het beste zelf over na kunt denken. Het is tenslotte jouw verhaal. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nou in de films waarin ze speelt speelt ze altijd de slechtste of de engste.
    check dit:
    Eclipse
    Good luck Chuck (iets minder)
    Hier speelt z blijkbaar in
    Silent hill
    Supernatural
    en ze speelt ook in Case 39 en kingdom hospital maar daar is niks over te vinden. dus ja wat enge rollen ja. die eerste foto is van Silent hill ik ga je laten schrikken Silent hill dat is ze met haar tweede karakter in de film
    trouwens ik ben GossipSas op een ander account hoor XD

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 14:25 ]

    GoVS schreef:
    nou in de films waarin ze speelt speelt ze altijd de slechtste of de engste.
    check dit:
    Eclipse
    Good luck Chuck (iets minder)
    Hier speelt z blijkbaar in
    Silent hill
    Supernatural
    en ze speelt ook in Case 39 en kingdom hospital maar daar is niks over te vinden. dus ja wat enge rollen ja. die eerste foto is van Silent hill ik ga je laten schrikken Silent hill dat is ze met haar tweede karakter in de film
    trouwens ik ben GossipSas op een ander account hoor XD



    Oh jaaaa, nu je het zegt herken ik haar inderdaad van Silent Hill! Heerlijk zulke enge kinderen! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nou in de films waarin ze speelt speelt ze altijd de slechtste of de engste.


    ze is niet bepaald de slechterik maar ze heeft nogal wat meegemaakt (en gaat dat nog doen) En ik vind dat die foto er wel bij past.

    over enkel delen komt ze voor in dit verhaal
    http://www.quizlet.nl/stories/22091/tegenover-elkaar/

    mocht iemand interesse hebben


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!