• Ik heb laatst het programma DVDvideoSoft gedownload voor de filmpjes van youtube. Die voor de mp3 bestanden had ik al maar deze heb ik er dus bijgenomen. Alles ging goed, ik plakte de links erin hij werd gedownload, kwam automatisch in mijn bibliotheek te staan. Van daaruit kon ik ze ook bekijken, maar toen ik mijn ipod wilde synchroniseren kwam ik erachter dat hij niet was overgeplaatst naar m'n ipod.
    Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat oplos?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk niet de goede kwaliteit van Youtube. Dat had ik namelijk ook toen ik ze op mijn mobiel wou zetten via youtube. Ik denk dat je het beste gewoon via Limewire moet gaan downloaden of een ander download programma en niet via youtube. Die kan je wel op je pc laten afspelen maar niet op je Ipod of Mobiel. Teminste, bij mij niet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    maar het probleem is dat ik ze meestal niet vind op youtube, omdat het van die selfmade filmpjes zijn over bereomde mensen enzo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Verkeerde bestand voor iPod?
    Ik download de video's gewoon via internet en bij mij pakken ze ze wel
    Site en dan moet je wel MP4 aanklikken bij bestand


    dream, dare, fly!

    Ik download mijn filmpjes ook via youtube en bij mij lukt het wel gewoon. Maar ik moest eerst even kijken hoe je moet synchroniseren. Met deze site heb ik geleerd hoe je het moest doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    gefeliciteerd!

    Dat had ik ook met mijn MP4. Geen één bestand werkte. Wat bleek: ik had een CD-ROM bij mijn mp4 gekregen die ik moest gebruiken om filmpjes te downloaden en op mijn MP4 te zetten. Heb je geen CD-ROM erbij gekregen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik gebruik gewoon Tuneabber.com en dat werkt prima. Dan zet ik de downloads in een mapje, en vanuit dat mapje synchroniseert itunes automatisch. ipod aansluiten en klaar is kees.


    Orders say shoot, you pull the trigger?