• In de Efteling wordt hard gewerkt om de nieuwe achtbaan Joris en de Draak op 1 juli klaar te hebben. De baan is bijzonder, want de attractie heeft een dubbele houten baan waardoor bezoekers een wedstrijdje tegen elkaar kunnen racen.
    De achtbaan komt op de plek waar de houten achtbaan Pegasus stond. De vervanging van de Pegasus wordt drie keer zo lang, 25 meter hoog en haalt een topsnelheid van 75 kilometer per uur. In de baan gaan bezoekers de strijd met elkaar aan om de snelste tijd.

    De Efteling verwacht dat er geen lange wachtrijen komen, want Joris en de Draak kan straks 1700 bezoekers per uur aan.

    Het Amerikaanse bedrijf Great Coasters heeft de achtbaan ontworpen. Een vergelijkbare achtbaan, de Lightning Racer staat in het Hersheypark in Amerika.



    Wat denken jullie ervan? Zouden jullie erin gaan?
    Ik zeker wel. :'D


    Check hier


    "Don't look back, you're not going that way."

    beter.
    ja ik -samira- zou er wel ingaan.
    Want de pegasus was kort en langzaam, dus ik hoop dat deze leuker word.
    en ik ga 13juli naar de Efteling misschien, dus dan kan ik hem uitproberen. :9~

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 17:56 ]

    Whoa, ik ook, haha! :')

    Wahahah, ik ga 12 juli met school naar de Efteling want Kaatsheuvel is vlakbij Tilburg :3. En ik ga daar zeker weten in. :9~ Kan nu al niet w8en


    we've only said goodbye with words

    Ik zag die dinsdag staan, ik snap alleen niet echt hoe het werkt :'D hoe kan de ene nou sneller gaan dan de ander? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Prodigy schreef:
    Whoa, ik ook, haha! :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Daar ga ik zeker in als ik in de efteling ben en dat gevaarte er staat!(yeah)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Joris de draak is eigenlijk wel een dromme naam.

    En ik zou erin gaan en dan m'n vriendin in die andere en dan een high five ofzo geven als we naast erkaar gaan, weetjewel. (krul)

    Ik misschien als ik ooit daar nog eens kom.

    Prodigy schreef:
    Whoa, ik ook, haha! :')


    Only losers can act the way you do

    Ik hou niet van achtbanen, maar daar durf ik wel in.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    lijkt me geweldig haha (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Cool! Ik ga er zeker een keer in :D Maar toch jammer dat de pegasus weg is. (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Cool! Ik ga er zeker een keer in :D Maar toch jammer dat de pegasus weg is. (cool)


    Je kan een blokje van de pegasus kopen in de winkel van de efteling ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    @Nerveus:
    De Pegasus stond daarom wel al op instorten toen ik voor het laatst in de Efteling was.

    Ontopic: Zo als ik het kan lezen lijkt het me erg nice, alleen de naam is zo duf :X


    .

    Supervettt, cant wait. Ik heb abo =)


    live the life you love