• oké, dit gaat dus over de vrienden van m'n vriendje. of nouja, iig over één van zijn vrienden. Ik heb dus gehoord dat die vriend zeg maar een bepaald iets heeft gedaan in de wc's op school. ô.o als je snapt wat ik bedoel. ô.o Maar dat is het punt niet. Mijn punt was of ik dat nou moet geloven? Want het kan tenslotte ook maar een verhaal zijn.. ô.o Oké, nu kun je me dom vinden omdat ik dat misschien geloof, maar ik hoor wel vaker zulke verhalen de laatste tijd.. dusjaa ==' Zouden jullie het geloven? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het niet geloven en anders zou ik het aan hem gaan vrage O_o


    We can only learn to love by loving.

    Kind, dat is zo'n beetje wat je me gisteren vertelde? Ofja, dat niet echt. Maar volgens mij weet ik wat je bedoelt. :} Als je het wel vaker hoort de laatste tijd, zou ik het misschien ook wel gaan geloven eigenlijk. ^^ En ik vind je niet dom. ;D
    x

    zo had ik ook al eens gehoord over een jongen in de klas, omdat die zogezegd te diep in zijn zakken zat --'
    maar dat van de wc's kan mss nog waar zijn, you never know what happens there x']


    You're a star in heaven.

    Kind, dat is zo'n beetje wat je me gisteren vertelde? Ofja, dat niet echt. Maar volgens mij weet ik wat je bedoelt. :} Als je het wel vaker hoort de laatste tijd, zou ik het misschien ook wel gaan geloven eigenlijk. ^^ En ik vind je niet dom. ;D
    x


    Jep, dat was zo'n beetje wat ik je vertelde. (: maar weetje, ik vind het ook weer zo dom om aan bryan te gaan vragen: "Heeft jouw vriend dit en dit gedaan op de wc's?" vind je dat niet dom overkomen? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Jep, dat was zo'n beetje wat ik je vertelde. (: maar weetje, ik vind het ook weer zo dom om aan bryan te gaan vragen: "Heeft jouw vriend dit en dit gedaan op de wc's?" vind je dat niet dom overkomen? ;p

    Omg ja, dat zou gelijk ook dom zijn. ;D Maar, misschien kom je er op de één of andere manier toch achter.. Of kan je er subtiel achter komen.. ;}
    x

    k ga achterlijk doen want ik ben blond maar ik heb gewoon geen idee over wat je nu moet geloven of niet ô_ô

    k ga achterlijk doen want ik ben blond maar ik heb gewoon geen idee over wat je nu moet geloven of niet ô_ô
    same here o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou het niet geloven. Allemaal stoer gelul.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou het niet geloven. Allemaal stoer gelul.

    Ja zoiets denk ik dus ook, maar zeker weten doe ik het niet. ô.o want ik vind het toch een behoorlijk goor verhaal O_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Och.. ik zou daar mijn tijd niet aan volmaken. Wat die jongen uitspookt op het toilet moet hij toch weten? :]
    Kereltje wat aandacht wil en op deze manier ga je het 'm nog geven ook. Vroeg of laat wordt hij vast wel menselijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Och.. ik zou daar mijn tijd niet aan volmaken. Wat die jongen uitspookt op het toilet moet hij toch weten? :]
    Kereltje wat aandacht wil en op deze manier ga je het 'm nog geven ook. Vroeg of laat wordt hij vast wel menselijk.


    Oké, je hebt wel gelijk. Maar het probleem is dus dat ik met dat kind moet gaan zwemmen. Ik wist dus niet dat dat kind mee zou gaan, maar nou vind ik dat dus niet zo'n fijn idee. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Oké, je hebt wel gelijk. Maar het probleem is dus dat ik met dat kind moet gaan zwemmen. Ik wist dus niet dat dat kind mee zou gaan, maar nou vind ik dat dus niet zo'n fijn idee. ô.o

    Oh... ja, dan ist een ander verhaal :'] Dan snap ik dat je hiermee zit.
    Ben bang dat er maar 1 ding op zit vrees ik: recht op de man af vragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Oh... ja, dan ist een ander verhaal :'] Dan snap ik dat je hiermee zit.
    Ben bang dat er maar 1 ding op zit vrees ik: recht op de man af vragen.

    Ohgod, bij het idee alleen al.. Ik vind dat zo dom overkomen eigenlijk.. Zo van: "Heb jij dit en dit op de wc gedaan?" ohgottegod x'D Maar je hebt gelijk, anders kom ik er nóóit achter. ô.ô


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat lichter aan van wie je het hebt gehoord en of ze liegen dan.

    Dat lichter aan van wie je het hebt gehoord en of ze liegen dan.

    Ik heb het van een vriendin, maar van wie zij het heeft weet ik niet. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.