• Ik weet neit wat jullie vinden amar ik vind het eerlijk egzegt leuker als de Kudos voor altijd blijft staan. En dat ze neit elke dag weer weg gaan
    wat vinden jullie?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Casanova schreef:
    Sorry, maar van mij mogen die kudo's weer weg. Bij mensen die altijd kudo's krijgen stijgt het naar hun hoofd, en er staan sowieso al 2 weken ofzo dezelfde stories in de lijst. Zo onstaat er alleen maar rivaliteit tussen de users.
    Dus ik vind het geen verbetering.


    Dat is wel zo.
    al staat die van mij en rose er bijna altijd in.
    Mij boeien die kuddo's eigenlijk neit zo veel.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Reckless schreef:
    Ach het boeit me niet zo.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Argentinia schreef:
    (...)

    Dat is wel zo.
    al staat die van mij en rose er bijna altijd in.
    Mij boeien die kuddo's eigenlijk neit zo veel.(krul)

    Maar sommigen -zoals die van jullie- zijn gewoon heel goed. Maar er moet iets op van dat als je 1 dag aan het einde in de top 5 staat dat je dan 5 dagen niet kan ofzo. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    het maakt mij egenlijk niet uit, ik schrijf zowiezow wel, en ik krijg gewoon reacties. Die reacties sproren me aan om te schrijven. Die kudo's maken het niet beter voor mij


    overrated

    Kool! (:

    Nix an mien jong

    Ik vind ze overbodig eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    GaGa schreef:
    ik weetniet eens wat het nut ervan is xD

    Ik ook niet, aangezien de lijst zo goed als onveranderd blijft.


    No growth of the heart is ever a waste

    HeroineBill schreef:
    Ik houd me niet zo bezig met die Kudo's, maar volgens mij gaan toch elke dag dezelfde in de top 5 staan als je het mij zegt. First i Had you, now i hunt you DOWN. Staat er tot nu toe ook elke dag in. Maar beter gaan ze wel overnieuw, want dan komen er misschien ooit nog andere in te staan. En ik lees veel, maar bij willekeurige story komen tegenwoordig alleen maar die ik al lees.. >.<


    I know what you mean :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ja daar had ik ook aan gedacht !
    Dan is het inderdaad wel moeilijker om de anderen in te halen, maar dan kan je, wanneer je een andere story ziet, meteen zien aan de hoeveelheid kudo's of het een goed verhaal is of niet. Oké, dat kan je ook zien aan de abo's, maar er zijn denk ik meer mensen die kudo's geven aan verhalen in plaats van er meteen een abo op te nemen.
    Niet?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 11:12 ]

    Kudo systeem werkt toch onduidelijk mischien moeten ze het onderaan de pagina zetten.

    Van mij mogen die kudo's weg. Ze hebben meer nadelen dan voordelen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Breezy schreef:
    nee juist niet.
    dan is het moeilijker om ze juist in te halen.


    Maar gewoon dan net hetzelfde als bij de quizzen. Dus je totaal aantal kudo's blijft staan, maar er naast staat er dan tussen haakjes hoeveel er vandaag zijn bijgekomen. En in de top vijf staan ook dan nog steeds de stories die op die dag de meeste kudo's hebben behaald.
    Ik ben voor (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 16:34 ]

    Nee, er zijn nu al verhalen die er élke dag in staan. Ik vind het goed dat het elke dag weer vanaf 0 begint, dan krijgt iedereen een eerlijke kans -hoewel het meestal wel altijd dezelfde verhalen zijn die in de topstories staan ;D-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind het wel goed zo, anders ga je echt iedere dag dezelfde hebben, nu zitten er toch iets of wat andere tussen iedere dag.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson