• Heyheyy!

    Ik heb binnekort eindexamengala, en ik ben nog op zoek naar een leuk galajurkje. Weet iemand waar ik die het beste kan gaan halen? Want het internetshoppen is niet echt geslaagd.. (nerd) Liefst in de buurt van Brabant.

    Alvast bedankt! _O_


    ars moriendi

    Ehm ik heb geen idee. Maar probeer anders eens Google Maps en dan zoeken -> galajurken in brabant ofzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Binnenkort al? Het eindexamen is toch pas in mei en daarna duurt het nog een paar weken voor je de uitslag krijgt :'D.

    Maar ehm, ik zou het eigenlijk ook niet weten? Misschien kun je naar Breda gaan, of naar Baarle Nassau?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Binnenkort al? Het eindexamen is toch pas in mei en daarna duurt het nog een paar weken voor je de uitslag krijgt :'D.

    Maar ehm, ik zou het eigenlijk ook niet weten? Misschien kun je naar Breda gaan, of naar Baarle Nassau?

    Wij hebben eind april al gala ;)


    ars moriendi

    Breda en Rotterdam, daar ga ik meestal naar toe. Ik woon in Roosendaal, haha x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben voor mijn galajurk naar Arnhem gegaan. Was vorige week in Engeland en daar had je echt veel mooie jurken! Haha maar daar zal je wel niet meer komen deze week:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    helpt dit? je kan zoek opdracht duidelijker maken


    Ligt and Darkness are both very different..