• Ik weet neit wat jullie vinden amar ik vind het eerlijk egzegt leuker als de Kudos voor altijd blijft staan. En dat ze neit elke dag weer weg gaan
    wat vinden jullie?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    ik hou me er eigenlijk niet mee bezig

    nee juist niet.
    dan is het moeilijker om ze juist in te halen.


    Smiling but close to tears.

    Ach het boeit me niet zo.


    we've only said goodbye with words

    Khad me er nog niet echt in verdiept moet ik zeggen :')


    ars moriendi

    wat Up zegt, dan heb je van die verhalen die oneindig aan de top blijven staan, en nu is het elke keer wat anders, zo hebben ook nieuwe verhalen de kans om in de belangstelling te komen.


    BAM!

    Reckless schreef:
    Ach het boeit me niet zo.


    You are beautiful, you are love.

    Up schreef:
    nee juist niet.
    dan is het moeilijker om ze juist in te halen.


    your eyes are like stars in the night.

    volgens mij heb ik wat gemist, of heb ik echt een herssenschudding opgelopen mar wat zijn Kudos ? ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind ze niet echt interessant.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Up schreef:
    nee juist niet.
    dan is het moeilijker om ze juist in te halen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik houd me niet zo bezig met die Kudo's, maar volgens mij gaan toch elke dag dezelfde in de top 5 staan als je het mij zegt. First i Had you, now i hunt you DOWN. Staat er tot nu toe ook elke dag in. Maar beter gaan ze wel overnieuw, want dan komen er misschien ooit nog andere in te staan. En ik lees veel, maar bij willekeurige story komen tegenwoordig alleen maar die ik al lees.. >.<


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Waar vind je eigenlijk de top van stories? Ik begrijp dus dat die elke dag weer anders is (of deels anders) dankzij de kudo's. Maar waar kan ik dus de stories met de meeste kudo's vinden?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 8:24 ]


    Tussen de woorden door, ligt het ritme van mijn hart.

    wat is een Kudo ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mysare schreef:
    Waar vind je eigenlijk de top van stories? Ik begrijp dus dat die elke dag weer anders is (of deels anders) dankzij de kudo's. Maar waar kan ik dus de stories met de meeste kudo's vinden?

    Onder het plaatje van Laatst Gelezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xTalkIsCheap schreef:
    wat is een Kudo ofzo?

    Een soort stem ding. Als je een storie goed of leuk vind dan kun je op een groen duimpje drukken en dan krijgt dat verhaal er een kudo bij. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3