Ik weet neit wat jullie vinden amar ik vind het eerlijk egzegt leuker als de Kudos voor altijd blijft staan. En dat ze neit elke dag weer weg gaan
wat vinden jullie?
You can run, You can hide, But you can't change the tide!
RandomRhythm schreef:
wat Up zegt, dan heb je van die verhalen die oneindig aan de top blijven staan, en nu is het elke keer wat anders, zo hebben ook nieuwe verhalen de kans om in de belangstelling te komen.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
RandomRhythm schreef:
wat Up zegt, dan heb je van die verhalen die oneindig aan de top blijven staan, en nu is het elke keer wat anders, zo hebben ook nieuwe verhalen de kans om in de belangstelling te komen.
Nu zijn de verhalen over het algemeen ook hetzelfde, dus eigenlijk boeit het geen ene fuck. (':
het lijkt wel hyves. Zo van geef alleen voorbeeld : Jah ik heb 10 kudos. en jij maar 2 dus ik ben beter en sta in de top 5. het lijkt wel wie het meeste respect wilt
Sorry, maar van mij mogen die kudo's weer weg. Bij mensen die altijd kudo's krijgen stijgt het naar hun hoofd, en er staan sowieso al 2 weken ofzo dezelfde stories in de lijst.
Zo onstaat er alleen maar rivaliteit tussen de users. Dus ik vind het geen verbetering.