• Ik weet neit wat jullie vinden amar ik vind het eerlijk egzegt leuker als de Kudos voor altijd blijft staan. En dat ze neit elke dag weer weg gaan
    wat vinden jullie?


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ow...
    keej xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik weetniet eens wat het nut ervan is xD

    Ik doe eigenlijk niks met de kudo's het boeit me niet zo :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was helemaal vergeten dat we Kudo's hadden,

    RandomRhythm schreef:
    wat Up zegt, dan heb je van die verhalen die oneindig aan de top blijven staan, en nu is het elke keer wat anders, zo hebben ook nieuwe verhalen de kans om in de belangstelling te komen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ha, nu weet ik pas waarom ze weggaan (: ik vroeg me al af waar die was gebleven. Nu ja, het maakt me niets uit.


    Nothing is heavy to those who have wings

    Die kudos enzo, interesseren me niet echt ...


    Life is all about having a good time.

    Undesirable schreef:
    Ik vind ze niet echt interessant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RandomRhythm schreef:
    wat Up zegt, dan heb je van die verhalen die oneindig aan de top blijven staan, en nu is het elke keer wat anders, zo hebben ook nieuwe verhalen de kans om in de belangstelling te komen.

    Nu zijn de verhalen over het algemeen ook hetzelfde, dus eigenlijk boeit het geen ene fuck. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    het lijkt wel hyves. Zo van geef alleen voorbeeld : Jah ik heb 10 kudos. en jij maar 2 dus ik ben beter en sta in de top 5. het lijkt wel wie het meeste respect wilt


    Some angels have no wings.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 15:26 ]


    wth.

    Reckless schreef:
    Ach het boeit me niet zo.


    wth.

    Reckless schreef:
    Ach het boeit me niet zo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wist eerst neit eens wat een kudo is :$

    Maar nu dus wel, en ik denk dat het wel handig is dat ze steeds weer weg gaan, dan is het duidelijker welke stories op dit moment popu zijn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorry, maar van mij mogen die kudo's weer weg. Bij mensen die altijd kudo's krijgen stijgt het naar hun hoofd, en er staan sowieso al 2 weken ofzo dezelfde stories in de lijst.

    Zo onstaat er alleen maar rivaliteit tussen de users. Dus ik vind het geen verbetering.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 18:06 ]


    Hope goes lost but never dies.