• Ja, nogal. Sommige van jullie kennen dat vast wel dat je een jongen/meisje zó ontzettend leuk vind dat je echt gewoon meer dan stapel verliefd op die persoon bent? En dat alles er gewoon naar uitwijst dat die persoon zelfs bijna je ware zou kunnen zijn –als je daar in geloofd-? Maar dat het gewoon niet kan en niet mag, door bijvoorbeeld het feit dat die persoon al een relatie heeft –voor de ouderen onder ons- als getrouwd is, een kind heeft etc.

    Bij mij zit het zo dat die jongen précies bij me past. We lijken ontzettend op elkaar, maar zijn daarnaast ook in veel dingen ook weer precies tegenpolen. We kwamen elkaar tegen, zo zou je het kunnen zeggen, en het lijkt gewoon zo te moeten zijn, alsof dat gewoon ons lot is. We voelen ons zo ontzettend tot elkaar aangetrokken dat heb ik gewoon nog nooit bij iemand zo ontzettend sterk en intens gehad. Maar, nu komen de maars:

    - hij woont behoorlijk ver van me weg, als in 800/900km.
    - hij heeft een vriendin.
    - hij heeft een zoon (!!)
    - hij heeft een moeder die beroemd is, waardoor je al veel sneller dat gezeik van anderen mensen zult krijgen dat je dingen doet die niet juist zijn.
    - hij heeft een tweelingzus die me vermoord als ik ook maar 1 stap bij hem in de buurt zet.

    Ik maak me hier gewoon zorgen om, omdat ik weet dat ik mezelf uiteindelijk niet meer in zal kunnen houden als ik hem weer zie, maar ik wil ook niets kapot maken.. Maar aan de andere kant lijkt het net of ik geen keus heb en wel moet. Zijn moeder moedigde mij en hem de laatste keer enkel aan door ons steeds lachend aan te kijken en door haar zoon te blijven plagen om het feit dat een meisje hem leuk vond. Normaal doe je zoiets als moeder zijnde toch niet als je het er niet mee eens bent? En hij heeft dus een tweelingzus, die mij niet mag. Logisch, ik zou ook zoiets hebben van ‘kut op’ als mijn tweelingbroer nota bene bijna vreemd zou gaan, maar toch.. ik doe het niet met opzet. Ik wil het niet eens.

    En al zijn vrienden gaven hem ook de indruk dat hij met me moest gaan praten en dat ze zoiets hadden van ‘doe toch gewoon’. Ook heeft hij mijn foto van mij en hem als een van de weinige foto’s in zijn fotoboek staan op facebook. En als ik met hem sta te praten als er fans van zijn moeder of hem bij hem staan dan word iedereen jaloers en krijg ik van die valse blikken, terwijl ik enkel met hem praat o.o
    Maar, dit weekend ga ik hem weer zien. Dus dames en heren, als ik na dit weekend niet meer leef dan ben ik vermoord door zijn zus en dan was het leuk jullie gekend te hebben.

    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt, aangezien ik hem hier al een tijdje behoorlijk over out freak. Want ik kan er gewoon niks aan doen. Ik kan mezelf wel tegenspreken, maar uiteindelijk wint mijn gevoel het toch van mijn verstand..


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm.. ik weet niet. Misschien deed Nena zo omdat ze dacht dat jullie gewoon vrienden waren. Misschien bedoelde ze het gewoon als een grapje.
    In ieder geval, ik weet hoe het is om verliefd te zijn op iemand met een relatie. Echter weet ik niet hoe het is om verliefd te zijn op iemand die ook nog een kind heeft. Het lijkt me nogal vervelend, zeker met al de dingen die daar ook nog bijkomen (beroemde moeder, wantrouwige tweelingzus etc.)
    In ieder geval wens ik je veel sterkte. En als de relatie van Sakias en zijn vriendin niet al op de klippen is gelopen raad ik je echt aan om niets te doen Kirsten. Vreemdgaan is pijnlijk, hoe dan ook, en je weet dat je, je schuldig gaat voelen, daarvoor ken ik je goed genoeg.


    Life is hard and then we die

    Ik zou niet goed weten hoe je dit zou moeten oplossen. Ik weet niet hoe ware liefde voelt. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe, en succes dit weekend. Laat je niet alleen door gevoel lijden, maar luister ook nog naar je verstand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben niet zo goed in advies geven dus ik weet niet of je er iets aan hebt. Maarja,
    liefde komt vaak van twee kanten, als het wederzijds is zou ik er voor gaan.
    Het feit dat hij een kind heeft, tja. Dat hoeft niet per se een nadeel te zijn. Ik weet niet hoe jij daar tegen aan kijkt.
    Dan heb je nog zijn zus en zijn beroemde moeder. Aan die fans die je aankijken met een hatelijke blik kan je waarschijnlijk niet veel doen. Misschien kan je proberen met zijn zus te praten, een soort van vertrouwen proberen te creëren.
    & de afstand,liefde overbrugt alles laat ik maar zeggen. Als je echt het gevoel hebt dit de 'ware' is dan zou ik er wel degelijk voor gaan.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 17:11 ]

    Het klinkt nu misschien toch stom, maar ik vind dat je er gewoon voor moet gaan, ookal is het tegen alle regels in. Soms is liefde belangrijker dan je verstand.

    Maar je moet er inderdaad gewoon met hem over praten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dit is wel een moeilijke. Ehmm, ik zou als ik jou was sowieso geen dingen doen waar je later spijt van gaat krijgen. Maar aan de andere kant: als je echt denkt dat hij je ware is, wat houd je dan tegen? Je kan nou wel proberen te zorgen dat er niets gebeurt tussen jullie omdat je iemand anders misschien zou kwetsen, maar je moet jezelf nou ook niet laten kwetsen. Dus ik zou zeggen: volg gewoon je hart en kijk dit weekend gewoon hoe het loopt. Sterkte ermee! (:

    Iedereen heel erg bedankt voor jullie mening, tips en vooral eerlijke reacties. Ik heb hier toch wel heel veel aangehad. Dingen gaan in het leven zoals ze horen te gaan, als het de bedoeling is dat ik bij hem uitkom, dan gebeurd dat vanzelf uiteindelijk wel.

    Ik ben behoorlijk naar de klote nu en praten met zijn zus is onder geen beding een optie, dat heb ik de vorige keer al geprobeerd :'D.

    En zoals vele zeggen, als het echt ware liefde dan overwint dat alles wel. Als de situatie anders was geweest woonde ik waarschijnlijk nu al in Duitsland.. Het is dus zeker geen puberale onzin waar ik over een week al overheen ben. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Iedereen heel erg bedankt voor jullie mening, tips en vooral eerlijke reacties. Ik heb hier toch wel heel veel aangehad. Dingen gaan in het leven zoals ze horen te gaan, als het de bedoeling is dat ik bij hem uitkom, dan gebeurd dat vanzelf uiteindelijk wel.

    Ik ben behoorlijk naar de klote nu en praten met zijn zus is onder geen beding een optie, dat heb ik de vorige keer al geprobeerd :'D.

    En zoals vele zeggen, als het echt ware liefde dan overwint dat alles wel. Als de situatie anders was geweest woonde ik waarschijnlijk nu al in Duitsland.. Het is dus zeker geen puberale onzin waar ik over een week al overheen ben. :Y)

    Het lukt je wel! En ik las ergens dat iemand zei van dat je jezelf niet ongelukkig moest maken en andere niet. Maar als je het niet doet ben jij ongelukkig en doe je het wel zijn hun ongelukkig. Hoe egoïstisch het ook klink ik zou voor jezelf gaan. Na een jaar heeft ook zijn vrouw haar leven dan wel weer opgepakt. En als je bij hem hoort te zijn gebeurt dat wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HALLELUJA Wie is de moeder...
    Oke een ding je moet eerst dit even nagaan
    1. Houd hij van jouw boven met wie hij gaat
    2. Zou hij je niet zomaar in de steek laten
    3. Zou je alles doen voor hem en hij alles voor jouw
    4. Heb je dit meer dan een paar weken geveold
    Ja als dit allemaal ja is dan moet je er voor gaan....
    XN
    Maar natuurlijk weet ik er niets van dit soort relaties...........XN

    Ascendancy schreef:
    Ik zou niet goed weten hoe je dit zou moeten oplossen. Ik weet niet hoe ware liefde voelt. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe, en succes dit weekend. Laat je niet alleen door gevoel lijden, maar luister ook nog naar je verstand.


    Some people make the world special just by being in it

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Zoals ik dus al zei :c... Jongens geloof me.. Je ware laat je niet zomaar los of zet je niet zomaar uit je hoofd... :/

    Vreemd gaan vind ik ook zeker niet goed, maar ik weet het gewoon niet ):


    Als jullie echt elkaars ware denken te zijn moet je gewoon je gevoel volgen. Maar stel jezelf dan wel voor om níet het bed te delen met hem, of hem te zoenen o.i.d, tot hij het uit zou maken met zijn vriendin.

    Als hij zich namelijk net als jij voelt zal hij uiteindelijk toch die stap wel maken. (Als hij een beetje slim is)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou een stap wagen! Als het echt de ware is, dan loopt het goed af.Maar aan de andere kant is het vooral wel aan hem om een keuze te maken, want hij moet die relatie verbreken.. Pas daarna kan jij aan de slag..


    Get outta my head!

    Kirs toch <3
    Ik weet niet echt wat je moet doen, maar ben het wel met Sam eens, maar ook met Esther.
    In ieder geval. Als je na dit weekend niet meer leeft, is Larissa nog lang niet jarig(6)

    Btw. Als Legolas zich ook zo voelt, dan heeft Larissa er niks op te zeggen, vind ik dan. En als hij zich zo voelt als jij, kunnen jullie vast wel samen een oplossing verzinnen!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 20:10 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Unusual schreef:
    Aan de ene kant zou ik zeggen, waar wacht je nog op. ren gillend op hem af en val hem in zijn armen.
    Aan de andere kant,jullie voelen beiden tot elkaar aangetrokken. Maar hij heeft een vriendin plus een kind. Hij hoort hier een beslissing te maken. Blijft hij bij zijn huidige vriendin, of kiest hij voor jou.
    En als ik me niet vergis, vindt zijn moeder jou ook best wel leuk.
    Ik zou gewoon niet te veel proberen en hem loslaten voor nu. Behalve als hij meer toenadering zoekt moet je heel duidelijk voor hem zijn. Zijn vriendin of gewoon vrienden met jou. Hoe moeilijk dat voor jou ook is.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Misschien wachten totdat hij een stap heeft gezet. Als hij jou ook de ware vindt, zal hij de relatie wel verbreken met diegene waar hij nu mee heeft. Ook zijn zus zal dan wel bijtrekken, ze is enkel bezorgd.

    Zeker weten dat het goed komt hoor! <3

    Je moet je een paar dingen gaan afvragen:
    1. Houd hij meer van jou dan van die beroemdheid?
    2. Als hij zijn vriendin zou laten vallen, hoe weet je dan dat hij dat ook niet ooit bij jou zou doen voor iemand anders?
    3. Heb je dit gevoel al lang?
    4. Zou je heel veel voor hem overhebben?

    Als je zeker weet dat hij veel voor jou voelt en jij voor hem, zou ik de stap wagen.
    Maar misschien moet je wachten tot hij de volgende stap zet?
    Zijn zus is enkel bezorgd denk ik.


    Smiling but close to tears.