• Ja, nogal. Sommige van jullie kennen dat vast wel dat je een jongen/meisje zó ontzettend leuk vind dat je echt gewoon meer dan stapel verliefd op die persoon bent? En dat alles er gewoon naar uitwijst dat die persoon zelfs bijna je ware zou kunnen zijn –als je daar in geloofd-? Maar dat het gewoon niet kan en niet mag, door bijvoorbeeld het feit dat die persoon al een relatie heeft –voor de ouderen onder ons- als getrouwd is, een kind heeft etc.

    Bij mij zit het zo dat die jongen précies bij me past. We lijken ontzettend op elkaar, maar zijn daarnaast ook in veel dingen ook weer precies tegenpolen. We kwamen elkaar tegen, zo zou je het kunnen zeggen, en het lijkt gewoon zo te moeten zijn, alsof dat gewoon ons lot is. We voelen ons zo ontzettend tot elkaar aangetrokken dat heb ik gewoon nog nooit bij iemand zo ontzettend sterk en intens gehad. Maar, nu komen de maars:

    - hij woont behoorlijk ver van me weg, als in 800/900km.
    - hij heeft een vriendin.
    - hij heeft een zoon (!!)
    - hij heeft een moeder die beroemd is, waardoor je al veel sneller dat gezeik van anderen mensen zult krijgen dat je dingen doet die niet juist zijn.
    - hij heeft een tweelingzus die me vermoord als ik ook maar 1 stap bij hem in de buurt zet.

    Ik maak me hier gewoon zorgen om, omdat ik weet dat ik mezelf uiteindelijk niet meer in zal kunnen houden als ik hem weer zie, maar ik wil ook niets kapot maken.. Maar aan de andere kant lijkt het net of ik geen keus heb en wel moet. Zijn moeder moedigde mij en hem de laatste keer enkel aan door ons steeds lachend aan te kijken en door haar zoon te blijven plagen om het feit dat een meisje hem leuk vond. Normaal doe je zoiets als moeder zijnde toch niet als je het er niet mee eens bent? En hij heeft dus een tweelingzus, die mij niet mag. Logisch, ik zou ook zoiets hebben van ‘kut op’ als mijn tweelingbroer nota bene bijna vreemd zou gaan, maar toch.. ik doe het niet met opzet. Ik wil het niet eens.

    En al zijn vrienden gaven hem ook de indruk dat hij met me moest gaan praten en dat ze zoiets hadden van ‘doe toch gewoon’. Ook heeft hij mijn foto van mij en hem als een van de weinige foto’s in zijn fotoboek staan op facebook. En als ik met hem sta te praten als er fans van zijn moeder of hem bij hem staan dan word iedereen jaloers en krijg ik van die valse blikken, terwijl ik enkel met hem praat o.o
    Maar, dit weekend ga ik hem weer zien. Dus dames en heren, als ik na dit weekend niet meer leef dan ben ik vermoord door zijn zus en dan was het leuk jullie gekend te hebben.

    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt, aangezien ik hem hier al een tijdje behoorlijk over out freak. Want ik kan er gewoon niks aan doen. Ik kan mezelf wel tegenspreken, maar uiteindelijk wint mijn gevoel het toch van mijn verstand..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil je graag advies geven, maar dat kan ik niet. Ik wens je alleen heel veel sterkte in Emmen, je gaat het overleven! <3


    -

    Gokje: De zoon van Nena?

    Anyways, ik zou bij god en de duvel niet weten wat ik in jouw geval zou doen want ik heb zo'n diepe klik nooit gehad. Daarom denk ik dat mijn standaard antwoord 'kies toch het verstand ipv het gevoel' niet werkt.
    Hoe dan ook, ik zal je wel afraden om tijdens die ontmoeting dingen met hem uit te halen die je niet uit hoort te halen met iemand die een relatie heeft (nerd)
    Dus ik zeg het toch maar: hou jezelf in toom (ja dat klinkt stom maar kan het niet anders zeggen) en wie weet kunnen jullie gewoon goede vrienden blijven ipv een stapje verder :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou vragen wat hij zou willen. Gewoon vrienden blijven, of verder gaan.. Want, als hij verder wilt gaan moet hij zijn huidige relatie verbreken, want ik ben sowieso tegen vreemdgaan.
    En als hij gewoon vrienden wilt blijven zul je je daarbij neer moeten leggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik zou vragen wat hij zou willen. Gewoon vrienden blijven, of verder gaan.. Want, als hij verder wilt gaan moet hij zijn huidige relatie verbreken, want ik ben sowieso tegen vreemdgaan.
    En als hij gewoon vrienden wilt blijven zul je je daarbij neer moeten leggen.

    Ja precies. Welke optie je ook kiest: kies deze optie NIET!
    Geloof me, het was voor mij ook geen pretje toen ik merkte dat m'n pa vreemdging en ik als kleuter in de armen lag van een huilende moeder.

    (Fack man, wat een lastige situatie).


    No growth of the heart is ever a waste

    het enige wat ik altijd zeg is, doe wat je gevoel zegt dat goed is, wat er daarna gebeurt kan niemand nog zeggen.. succes in ieder geval

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja precies. Welke optie je ook kiest: kies deze optie NIET!
    Geloof me, het was voor mij ook geen pretje toen ik merkte dat m'n pa vreemdging en ik als kleuter in de armen lag van een huilende moeder.

    (Fack man, wat een lastige situatie).
    Zoals ik dus al zei :c... Jongens geloof me.. Je ware laat je niet zomaar los of zet je niet zomaar uit je hoofd... :/

    Vreemd gaan vind ik ook zeker niet goed, maar ik weet het gewoon niet ):

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 13:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ivan schreef:
    Gokje: De zoon van Nena?

    Anyways, ik zou bij god en de duvel niet weten wat ik in jouw geval zou doen want ik heb zo'n diepe klik nooit gehad. Daarom denk ik dat mijn standaard antwoord 'kies toch het verstand ipv het gevoel' niet werkt.
    Hoe dan ook, ik zal je wel afraden om tijdens die ontmoeting dingen met hem uit te halen die je niet uit hoort te halen met iemand die een relatie heeft (nerd)
    Dus ik zeg het toch maar: hou jezelf in toom (ja dat klinkt stom maar kan het niet anders zeggen) en wie weet kunnen jullie gewoon goede vrienden blijven ipv een stapje verder :]
    Ja, klopt ja. I'll try :C, serieus dat ga ik echt proberen maar ik ben bang dat ik dat gewoon echt niet kan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind eigenlijk dat je hier naar een geheel moet kijken, iets dat groter is dan jezelf. Mocht je iets met hem krijgen, dan 'krijg' je niet alleen hem, maar betekent het wel dat je iemands vriend neemt, en daarmee ook een familie door midden scheurt...


    BAM!

    Aan de ene kant zou ik zeggen, waar wacht je nog op. ren gillend op hem af en val hem in zijn armen.
    Aan de andere kant,jullie voelen beiden tot elkaar aangetrokken. Maar hij heeft een vriendin plus een kind. Hij hoort hier een beslissing te maken. Blijft hij bij zijn huidige vriendin, of kiest hij voor jou.
    En als ik me niet vergis, vindt zijn moeder jou ook best wel leuk.
    Ik zou gewoon niet te veel proberen en hem loslaten voor nu. Behalve als hij meer toenadering zoekt moet je heel duidelijk voor hem zijn. Zijn vriendin of gewoon vrienden met jou. Hoe moeilijk dat voor jou ook is.


    Music is the new sex

    Fak, het is echt lastig. Ik zou echt niet weten wat ik in jou plaats zou doen.
    Sterkte iig dit weekend, en als Larissa je vermoord heeft dan was het fijn je gekend te hebben <3 (trouwens, als ze het ook maar waagt heeft ze wel een probleem met mij (A))


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Trouwen, jij hebt je niet in de nesten gewerkt hoor! Echt niet! Dit soort dingen gaan vanzelf, en ik ben het met Ilse eens, als Larissa jou iets aan doet hé, oeeh dan heeft ze een probleem (6)


    -

    Kirsten <3
    Ik weet over wie je praat. Maar hoe moeilijk het ook is je gaat het redden! Het gaat je gewoon lukken als je hem echt leuk vind en hij jou ook echt leuk vind komt het vanzelf en is helemaal niets daarvan jouw schuld! Hoe kut het ook is je moet er niet meer gaan zitten, want jij kan er niets aan doen. Jij vindt de liefde niet, de liefde vind jou.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ListonToYou'reHeart.<'33

    Wat lastig zeg! :O Dit is mijn mening hierover, dus geen advies ;)

    Ik zou me hem gaan praten. En uiteindelijk hem laten kiezen voor wie hij het meeste voelt. Al gaat het ten koste van mezelf. Ik ben sterk tegen vreemdgaan. En okal is het de ware, er zijn zoveel andere jongens. Oke, er is niemand zoals hij verder. Maar je moet toch doorleven. En in het leven krijgen we niet altijd wat we willen.
    Al hoop ik het zo voor je dat hij voor jou kiest. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hou jezelf niet voor de gek. Doe wat jou het beste lijkt. Zorg niet dat je anderen kwetst, maar al helemaal jezelf niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.