• wie deeld hetzelfde probleem?
    aanstaande maandag begin ik aan mijn 4e en laatste jaar van vmbo-t
    en ik heb geen idee welke richting ik op wil ;/
    het is eigenlijk best kut.
    ik wilde eigenlijk supppeergraag richting toerisme opgaan, maar k ben heel slecht in duits.
    Het was wiskunde of duits wilde ik sector economie doen, en ik stond te laag voor allebei, nu doe ik dus sector zorg, mijn vraag dus nu. Weet iemand in hemeelsnaam of je toerisme kunt doen met sector zorg? ik denk het eerlijk gezegt niet, want ik kon niks vinden op google.. misschien hier iemand ? ('a)
    danku;p


    we were always meant to say goodbye.

    Ik ben zelf gedwongen om Zorg en welzijn te doen omdat ik kok wil worden en het niet anders kan worden. Sorry, ik kan je dus niet helpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik ben zelf gedwongen om Zorg en welzijn te doen omdat ik kok wil worden en het niet anders kan worden. Sorry, ik kan je dus niet helpen.


    ahaha, toch bedankt ('a)


    we were always meant to say goodbye.

    oh. Helaas zit ik in een derde latijn en heb ik geen flauw idee wa al die dingen inhoude ofzo. Ma hebbe jullie nooit een boekje/ uitleg gekregen over welke studierichtingen ge allemaal kunt doen na da ge een richting hebt geleerd? Want wij hebbe die wel gekrege =)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tuurlijk kun je wel met sector zorg toerisme gaan doen (:

    Ik ken het probleem eigenlijk wel... Ik deed vorig jaar Allround DTP alleen dat was vet saai en stom toen ben ik naar een andere school gegaan en deed daar de opleiding Sociaal Cultureel Medewerker en na 3 weken ben ik toen gestopt daarmee en ben naar Media & Vormgeving gedaan wat ik nu al 2 jaar doe...
    Alleen nu sinds een paar dagen zit ik weer te twijfelen, het lijkt me ook geweldig om iets te doen met mensen met een eetstoornis zoals Anorexia en Boulimia of iets met kinderopvang... Terwijl ik Media & Vormgeving gewoon heel leuk vind maar blijkbaar heb ik het helemaal gehad met school (ik heb een geweldige school daar niet van) :')


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    Tuurlijk kun je wel met sector zorg toerisme gaan doen (:

    Ik ken het probleem eigenlijk wel... Ik deed vorig jaar Allround DTP alleen dat was vet saai en stom toen ben ik naar een andere school gegaan en deed daar de opleiding Sociaal Cultureel Medewerker en na 3 weken ben ik toen gestopt daarmee en ben naar Media & Vormgeving gedaan wat ik nu al 2 jaar doe...
    Alleen nu sinds een paar dagen zit ik weer te twijfelen, het lijkt me ook geweldig om iets te doen met mensen met een eetstoornis zoals Anorexia en Boulimia of iets met kinderopvang... Terwijl ik Media & Vormgeving gewoon heel leuk vind maar blijkbaar heb ik het helemaal gehad met school (ik heb een geweldige school daar niet van) :')


    mediavormgeving leek mij op het begin ook wel wat. maar ik weeet het echt niet. ik heb wel sector zorg, maar ik kan het serieus niet. Ik kan niet tegen gehanicapte mensen. Ik heb daar gewoon echt medelijde mee, of ik het wil of niet. met normale kinderen, oke, geen probleem, maar mensen die niet kunnen eten, niet kunnen lopen ofzo, kan ik gewoon niet ;; godverdomme. ik haat dit ;/


    we were always meant to say goodbye.

    reyon schreef:
    oh. Helaas zit ik in een derde latijn en heb ik geen flauw idee wa al die dingen inhoude ofzo. Ma hebbe jullie nooit een boekje/ uitleg gekregen over welke studierichtingen ge allemaal kunt doen na da ge een richting hebt geleerd? Want wij hebbe die wel gekrege =)
    x


    k heb me er eigenlijk nooit echt mee bezig gehouden. ik zei altijd; pfft ik heb nog veel tijd junge. ik ga daar niet over nadenken. en nu kijk ik. ik heb nogmaar verdomme een jaartje.


    we were always meant to say goodbye.

    Je hoeft toch niet per se Duits te kunnen voor toerisme? Als je goed Engels spreekt lijkt me dat voorlopig wel voldoende.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, je kan vast wel richting toerisme, door door te stromen naar andere richtingen of opleidingen..
    Maar weet je zeker dat je toerisme wilt gaan doen.. Ik wou dat eerst ook maar ik ken mensen die zeggen dat het ontzéttend tegenvalt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat dat wel kan.


    All this dampness is damp.

    Ik doe ook zorg en ik zit ook in mijn examenjaar vmbo-t. Mijn mentor zei dat het mákkelijk kan, maar ik heb wel economie en Duits in mijn pakket.. Welke vakken heb jij allemaal? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben net begonnen aan 5e jaar vwo en wil hierna geneeskunde doen. Dat is mijn plan, mijn droom en ik wil eigenlijk niks anders.


    It's time to be happy again.

    Mmm. ik begin aan 4e jaar vwo en wil iets gaan doen met journalistiek ofzo. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb té veel options.. Ook niet handig hoor (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    volgens mij kan het wel

    kijk, ik dee vmbo-kader in sector zorg & welzijn en ik ben nu ook begonnen met opleiding dierenverzorging xp


    Vampire Heart.