• Al zolang ik weet zijn de vakanties altijd al gevlogen bij mij.
    Ik stond op elf uur op en ging pas om één uur slapen, maar zo'n vakantie wil ik niet meer!

    De vakantie gaat dan gewoon veel te snel voorbij en dan ben ik zo verschrikkelijk lui...
    Ik wil genieten van mijn vakantie, er iets aan hebben, maar 's nachts is alles gewoon zoveel leuker. >.<

    Iemand enige tips om een toch iets actievere vakantie te hebben?

    (In een club gaan, met vriendinnen weg gaan, enz. zijn geen opties!)


    Let the Night embrace you

    doe een speelplein , als animator , speel met kinderen , da's echt het leukste wat er is (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lekker zonnen.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jezelf gewoon echt dwingen om om 9 uur op te staan. Is moeilijk, maar je dag lijkt echt veel langer te duren.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zwemmen, logeren, naar het strand gaan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bah, ik haat actieve vakanties... x'D Ik werd altijd om negen uur mijn bed uitgetrommeld dan was het broodjes halen bij de bakker, ontbijten, stadje verkennen blahblahblah.
    Musea bekijken, restaurantjes zoeken.
    Iets wat wel heel leuk is, is op een terras zitten op een groot plein en gewoon heel de dag mensen kijken. Ik heb een keer iets meegenomen om te schrijven. Toen had ik meteen een nieuw personage voor een verhaal (:
    Mja, als je echt iets aan je vakantie wil hebben, moet je gewoon vrienden gaan maken. Daar heb je na je vakantie nog steeds wat aan ;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Vroeg opstaan, optijd naar bed, en af en toe wissel je dat om.


    Life is hard and then we die

    De buurt in en voetballen maar! :Y) Daar bestaat mijn vakantie voornamelijk uit. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Chiyo schreef:
    Bah, ik haat actieve vakanties... x'D Ik werd altijd om negen uur mijn bed uitgetrommeld dan was het broodjes halen bij de bakker, ontbijten, stadje verkennen blahblahblah.
    Musea bekijken, restaurantjes zoeken.
    Iets wat wel heel leuk is, is op een terras zitten op een groot plein en gewoon heel de dag mensen kijken. Ik heb een keer iets meegenomen om te schrijven. Toen had ik meteen een nieuw personage voor een verhaal (:
    Mja, als je echt iets aan je vakantie wil hebben, moet je gewoon vrienden gaan maken. Daar heb je na je vakantie nog steeds wat aan ;)


    Dat deed ik vorig jaar ook in Luxemburg. :3


    SLOAN.

    Ja, Nyx, dat heb ik ook altijd. Echt super irritant, maar ook vooral omdat we bijna nooit op vakantie ergens naartoe gaan. Dan verveel ik me altijd zo snel dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Begrijp het helemaal, ik heb de helft van vorige vakantie vergooit aan Sims 2 en Shane Dawson kijken :'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ben ook zo, maar ik denk dat deze vakantie zowieso anders word, want 1,2 en 3 juli moet ik al babysitten en in augustus ga ik voor 10 dagen naar de zee met m'n broer ^^ Ik kan je geen tips geven. Gewoon wat vroeger opstaan, zet je wekker om 9-10u ofzo.


    MUSIC && FASHION

    ga naar het strand.. euhh ga vaak uit. ga rond in nederland reizen?


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Lawliet schreef:
    ga naar het strand.. euhh ga vaak uit. ga rond in nederland reizen?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Lawliet schreef:
    ga naar het strand.. euhh ga vaak uit. ga rond in nederland reizen?


    Of België xdd x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.