• wat er zo leuk is aan voetbal? Nu met het WK lijkt de hele wereld wel om voetbal te draaien. Maar waarom? Het zijn 20 mannen die als een idioot achter een bal aan rennen,waarom is dat zo belangrijk dat het zelfs in het nieuws komt?

    Kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mannen kijken erheen, omdat dat hun droom was als kind, die ze nooit hebben kunnen vervullen dankzij hun bierbuik en/of onvoldoende talent. Vrouwen.. geen idee.. Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij omdat er soms wel sexy voetballers tussen zitten..
    Oh, nog iets: het zijn in totaal 22 spelers :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ieder houd van zijn eigen sport. Sommige vinden voetbal interessant en anderen weer schaatsen. =P
    En als je land dan kans heeft om te winnen, maakt het het allemaal interessanter.

    *Houd zelf ook niet van voetbal kijken*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Armani schreef:
    Mannen kijken erheen, omdat dat hun droom was als kind, die ze nooit hebben kunnen vervullen dankzij hun bierbuik en/of onvoldoende talent. Vrouwen.. geen idee.. Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij omdat er soms wel sexy voetballers tussen zitten..
    Oh, nog iets: het zijn in totaal 22 spelers :)

    Weet ik maar die laatse 2 rennen niet achter de bal aan die staan in een goal.
    En het was heus niet ieders droom om voetballer te worden en die kijken er ook na en voor vrouwen heeft het geen zin,ze mogen hun shirt niet meer uit doen,en om nu naar die hoofden te kijken..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zit zelf op voetbal, dus ik vind het leuk om naar te kijken.. En ik kijk ook altijd de wedstrijden van Portugal:$, omdat Christiano Ronaldo dan mee speelt:$....

    Maarja, smaken verschillen, de een vind voetbal niet belangrijk/interessant, en de ander wel..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja ok er zijn mensen die het leuk vinden,maar om het nu in het nieuws te laten komen,en overal waar je kijk zie je WK voetbal. Als het WK judo ofzo bezig is heb je dat toch ook niet?
    Waarom bij voetbal dan wel?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geen idee, het trekt op een of andere manier gewoon veel kijkers aan. Dus ja, het draait gewoon om geld, geld en geld, daarom zie je het overal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    het gaat om de macht (duivel)
    grapje, ik heb geen idee =D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 13:33 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Macht?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Macht?


    whaha, :Y)
    de bal hebben, scoren etc etc ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Het is gewoon leuk om te zien. En omdat landen over de hele wereld eraan mee doen + iedereen wil natuurlijk kampioen worden en de fans willen hun land supporten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar waarom is het dan alleen met voetbal,en niet voor,weet ik het, judo,danse of wat dan ook?
    Waarom alleen met voetbal


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Maar waarom is het dan alleen met voetbal,en niet voor,weet ik het, judo,danse of wat dan ook?
    Waarom alleen met voetbal

    Omdat dat niet sporten zijn waaraan landen over de hele wereld goed in zijn. En voetbal trekt gewoon meer mensen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is niet waar hoor,er zijn genoeg sporten waar veel landen goed in zijn,en daar hoor je niks over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het gaat om de spanning van 'wie is beter?'. Het is een soort trots dat elk land wil laten zijn, dat zij de beste zijn. En echte die-hard fans die doen daar vooral aan mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook fanatiek wordt met het WK; gewoon door de spanning en omdat ik wil dat NL wint.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Exercitus schreef:
    Dat is niet waar hoor,er zijn genoeg sporten waar veel landen goed in zijn,en daar hoor je niks over.

    Zie mijn laatste zin. Voetbal trekt meer mensen. Niet zo veel mannen kijken naar dansen, niet zoveel dames kijken naar judo etc. Voetbal is gewoon iets waar je met het hele gezin gezellig naar kunt kijken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3