• wat er zo leuk is aan voetbal? Nu met het WK lijkt de hele wereld wel om voetbal te draaien. Maar waarom? Het zijn 20 mannen die als een idioot achter een bal aan rennen,waarom is dat zo belangrijk dat het zelfs in het nieuws komt?

    Kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    geen idee, ik vind er ook niks aan, en de auto, voor en achter tuin nog net niet binnen huis is alles maar dan ook echt alles oranje, en dan kijk je naar de straat niks, alleen ons huis helemaall vol :X schaam me dood :X


    Nvt

    Hetzelfde als jij jouwn hobbies leuk vind.


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    Hetzelfde als jij jouwn hobbies leuk vind.

    Ik dring mijn hobby's niet aan andere op,zoals met voetbal wel word gedaan. Als je het wk niet wilt zien dan ben je meteen een landverader. Overal moet alles nu oranje zijn en als je niet mee doen,dan word je meteen vreemd aangekeken,sterker nog met de nek aangekenen.

    @Ivan
    Niet Holland Nederland.Holland zijn 2 povincies Nederland is het land.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik haat voetbal :$


    Keep on smiling

    Semetal schreef:
    Hetzelfde als jij jouwn hobbies leuk vind.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik dring mijn hobby's niet aan andere op,zoals met voetbal wel word gedaan. Als je het wk niet wilt zien dan ben je meteen een landverader. Overal moet alles nu oranje zijn en als je niet mee doen,dan word je meteen vreemd aangekeken,sterker nog met de nek aangekenen.

    @Ivan
    Niet Holland Nederland.Holland zijn 2 povincies Nederland is het land.

    Dát is totaal niet waar. Als jij het wk niet wilt zien, best dat is je eigen keuze. Er zijn genoeg mensen die geen wk kijken hoor en ook genoeg die niet nederland maar een ander land toejuichen.
    En dat tweede, Holland is hetzelfde als Nederland. Vroeger heette Nederland Holland.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dát is totaal niet waar. Als jij het wk niet wilt zien, best dat is je eigen keuze. Er zijn genoeg mensen die geen wk kijken hoor en ook genoeg die niet nederland maar een ander land toejuichen.
    En dat tweede, Holland is hetzelfde als Nederland. Vroeger heette Nederland Holland.

    Hier niet hoor,geloof me. Mensen kijken mij echt vreemd aan en vinden me gek omdat ik voetbal haat en hoop dat Nederland er na de eertse ronde al uit licht.
    En Nederland is niet het zelfde als Holland.Vroeger heette Nederland De 7 verenigde Nederlanden,het heeft nooit Holland geheten.
    Alleen noorlingen noemt Nederland Holland.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hier niet hoor,geloof me. Mensen kijken mij echt vreemd aan en vinden me gek omdat ik voetbal haat en hoop dat Nederland er na de eertse ronde al uit licht.
    En Nederland is niet het zelfde als Holland.Vroeger heette Nederland De 7 verenigde Nederlanden,het heeft nooit Holland geheten.
    Alleen noorlingen noemt Nederland Holland.

    Wat boeit het, Nederland, Holland voor mij is het hetzelfde.
    En als dat bij jou zo is moet je maar gewoon zeggen dat je het niet interessant vind, of er gewoon niet over praten. En als ze je dan wat vragen ofzo moet je maar gewoon negeren of whatever.

    Als je het zo haat, waarom ga je er dan vragenover stellen. ×_×


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Wat boeit het, Nederland, Holland voor mij is het hetzelfde.
    En als dat bij jou zo is moet je maar gewoon zeggen dat je het niet interessant vind, of er gewoon niet over praten. En als ze je dan wat vragen ofzo moet je maar gewoon negeren of whatever.

    Als je het zo haat, waarom ga je er dan vragenover stellen. ×_×

    Sorrie dat ik wat vroeg. Ik hoopte dat iemand me het eens kon uitleggen,maar dat is niet zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik snap het ook nie achter een bal aanlopen om hem dan weer weg the schoppen ik haat voetbal gwn


    My wife only brings me beer and waffles she doesnt nag like you!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorrie dat ik wat vroeg. Ik hoopte dat iemand me het eens kon uitleggen,maar dat is niet zo.

    Ja maar kijk, er staan al verschillende redenen en op ieder antwoord reageer jij hetzelfde met 'waarom dan niet bij die en die sport'.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar die reden zijn allemaal het zelfde,het bind mensen,mensen vinden het leuk en geld.
    Die eerste 2 reden kunnen bij elke sport en dat geld kunnen ze zeker gebruiken.
    39,9 miljoen betalen voor 1 speler,belagelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap het ook niet hoor, wat al die mensen er zo leuk aan vinden. Mijn docent zei laatst zelfs dat hij depressief werd als het voetbal seizoen en wielren seizoen is afgelopen, is had echt zoiets van wtf, hoe zielig? O.o

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 10:51 ]

    Het is een sport. Veel mensen beoefenen die sport en hebben een idool die dan meedoet aan het WK. Zo heb je dat ook met tennis en wielrennen hoor.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Maar dara hoor je dus amper over en dat vind ik vreemd. Ik bedoel de supermarkten doen niets als het wk of ek tennis(bestaat dat?) is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall