• ... was het echt gezellig met mijn moeder. We gingen er samen heen. In Drachten was er allemaal muziek wat rond 1 uur begon. Maargoed, ik heb nieuwe kleding en schoenen. EEEEEEN! [daar komt het hoor --'] Ik heb het boek "Het korte tweede leven van Bree Tanner" gekocht van de boekenbonnen die ik van mijn verjaardag heb gekregen :'D Ik ben blij :Y)

    En wat hebben jullie gedaan vandaag? Of gaan jullie nog doen? (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hey, ik las niet iets over Drachten in de krant over zo'n sloopfeest ofzoiets o_o

    Ik heb vandaag gewerkt en in de zon gelegen, en straks BBQ! :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ooh, ik zou vandaag ook naar Drachten gaan, maar ben uiteindelijk niet gegaan o.O


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WE HEBBEN MAASBOULEVARDFEEST.
    das egt zo gaaf :9~:9~


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    ik heb lekker gebakken in de zon, straks heb ik een feest en daarna ga ik met 5 vriendinnen in de tuin slapen.


    We can only learn to love by loving.

    Dat is ook allemaal leuk :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben naar de winkel geweest xD
    En buite wa me de hond gespeeld en nu op de pc en seffes wss weer na buite :p


    Stop wishing, Start doing..

    Huiswerk, huiswerk en huiswerk.
    En nog rijles gehad.


    Think before you act.

    Vandaag heb ik gewerkt voor school, buiten in de zon gelezen en gebarbecued (=


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben vandaag ook naar de stad geweest. Thuisgekomen met; een nieuwe mobiel, een korte broek, teenslippers, een T-shirt en een grote zak schepsnoep :9~:9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @Voiceless

    Whaa, dat is coooool (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben vandaag jarig, dus ik heb uitgeslapen -duh- en ik ben met mijn moeder en vriendje een ijsje gaan eten, en naar de kinderboerderij geweest. Was vet gezellig. En vanavond komt er allemaal bezoek en krijg ik cadeautjes :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @Illuminati
    GEFELICITEEEEERD! (nerd)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben naar de mooiweerspelen in Delft geweest :Y)
    -stiekem ook veel dingen gescoord (A)-


    A line is a dot that went for a walk.

    @Ezzlot
    Haha, goedzo! :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben naar de stad geweest met mijn ouders. En heb een nieuwe berg kleren gekregen. Daarna heb ik voetbal gekeken bij een vriend. En vanavond ga ik naar mijn achterbuurjongetjes zijn verjaardag. Dan krijg ik weer allemaal vieze insecten te zien, joepie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.