• wat er zo leuk is aan voetbal? Nu met het WK lijkt de hele wereld wel om voetbal te draaien. Maar waarom? Het zijn 20 mannen die als een idioot achter een bal aan rennen,waarom is dat zo belangrijk dat het zelfs in het nieuws komt?

    Kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Maar dara hoor je dus amper over en dat vind ik vreemd. Ik bedoel de supermarkten doen niets als het wk of ek tennis(bestaat dat?) is.

    Er bestaat een wel een soort toernooi van tennis, en dat wordt op Eurosport afgespeeld, en geloof me, heel veel mensen kijken daarna maar blijkbaar jij niet. Ook wielrennen wordt op Eurosport afgespeeld, waar nóg meer mensen naar kijken. En trouwens, judo, en weet ik veel wat allemaal wordt tijdens de Olympische Spelen aanbeden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat bedoel ik ook niet. Nu krijg je bij elke supermakrkt en biermerken oranje dingen,in elke winkel kan je ornaje troep kopen,en dat is niet bij die andere sporten,dat vind ik niet kloppen. En voetbal komt in het nieuws,dat vind ik ook vreemd, alsof er geen belangrijkere zaken zijn dan het EK.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoals er werd gezegd; er worden wel redenen gegeven, maar je vraagt steeds waarom er bij een andere sport niet zo'n groot event van wordt gemaakt. Tennis enzo worden ook allemaal weergeven op tv, maar met voetbal is het gewoon zo groot, omdat er gewoon superveel mensen naar kijken. Dat is gewoon zo. Net zoals dat de aarde rond is, het is gewoon al zo, altijd geweest. Dat kun je niet ontkennen. Dit is niet aanvallend bedoeld, ik wil je het alleen maar uitleggen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 12:14 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Zoals er werd gezegd; er worden wel redenen gegeven, maar je vraagt steeds waarom er bij een andere sport niet zo'n groot event van wordt gemaakt. Tennis enzo worden ook allemaal weergeven op tv, maar met voetbal is het gewoon zo groot, omdat er gewoon superveel mensen naar kijken. Dat is gewoon zo. Net zoals dat de aarde rond is, het is gewoon al zo, altijd geweest. Dat kun je niet ontkennen. Dit is niet aanvallend bedoeld, ik wil je het alleen maar uitleggen.

    Ik zeg dat omdat dat mijn vraag is.Waarom is het zo bij voetbal en waarom niet bij andere sporten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het maakt sommige een soort van 'closer' dan gaan ze met zn alle voetbal kijken.
    alleen hetgene dat ik niet snap is dat sommige mensen als Nederland bijvoorbeeld verliest dan sommige mannene dan hun vrouw en/of kinderen slaat. -dat zag ik op tv-

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:34 ]

    oeps- dubbel

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:34 ]

    Ja dat zag ik ook. Zie je nu wel voetbal is gevaarlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eindelijk iemand gevonden die ook niet snapt waarom een stel idioten als een hoop losgeslagen mongolen achter één stomme freakbal gaan rennen!

    Precies of voetbal verandert de hele wereld!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Exercitus schreef:
    Ja dat zag ik ook. Zie je nu wel voetbal is gevaarlijk.

    Dat kun je niet aan voetbal blaimen. Dat ligt gewoon aan die mensen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    Ja dat zag ik ook. Zie je nu wel voetbal is gevaarlijk.


    Ligt eraan.
    Sommige mannen slaan hun kinderen/vrouw.
    maar sommige worden gewoon Saggo.
    Ik vind het nergens op slaan dat ze agressief worden, mear als de meeste mannen Voetbal gaan kijken dan drinken ze erbij. Dan worden ze dronken of aangeschoten en dan kan ik wel begrijpen dat ze agressief worden.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:36 ]

    Omdat het mensen het gevoel geeft dat ze ergens bij horen, namelijk hun eigen land en dat vinden mensen fijn. En juist voetbal omdat dat overal op de wereld gespeeld wordt en zelfs voor de meest simpele figuren makkelijk te begrijpen is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Same schreef:
    Eindelijk iemand gevonden die ook niet snapt waarom een stel idioten als een hoop losgeslagen mongolen achter één stomme freakbal gaan rennen!

    Precies of voetbal verandert de hele wereld!


    Maar voetbal is gezellig.
    Wat boeit het dat die mannen achter een bal aan rennen.
    dat is hetzelfde als tennis, dat slaat ook nergens op, even leuk tegen een bal slaan.
    Voetbal is een leuke en gezellige sport en heel veel landen doen mee aan het WK.
    Daarom is het wk leuk, omdat iedereen wilt dat hun eigen land wint.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:39 ]

    Niet alleen met het huiselijk geweld, je hebt ook houlekuns. En ja het is hun eigen schuld,maar voetbal is de aanleiding. Het is onderzocht dat als de favoriten voetbalclub verliest,dat er meer huiselijk geweld is dan anders. Het is echt gevaarlijk


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat deze wereld massaal niks beters te doen heeft.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Biebermania schreef:
    (...)

    Maar voetbal is gezellig.
    Wat boeit het dat die mannen achter een bal aan rennen.
    dat is hetzelfde als tennis, dat slaat ook nergens op, even leuk tegen een bal slaan.
    Voetbal is een leuke en gezellige sport en heel veel landen doen mee aan het WK.
    Daarom is het wk leuk, omdat iedereen wilt dat hun eigen land wint.

    Dan nog mijn vraag,waarom alleen voetbal en zijn genoeg WK van andere sproten,maar daar hoor je niks over. En veel sporten slaan wel ergens op. Of zit er in iedergeval iets achter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall