• wat er zo leuk is aan voetbal? Nu met het WK lijkt de hele wereld wel om voetbal te draaien. Maar waarom? Het zijn 20 mannen die als een idioot achter een bal aan rennen,waarom is dat zo belangrijk dat het zelfs in het nieuws komt?

    Kan iemand me het uitleggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Niet alleen met het huiselijk geweld, je hebt ook houlekuns. En ja het is hun eigen schuld,maar voetbal is de aanleiding. Het is onderzocht dat als de favoriten voetbalclub verliest,dat er meer huiselijk geweld is dan anders. Het is echt gevaarlijk


    ja oke.
    Maar als die vrouw/kinderen weten dat de man zou flippen als ze verliezen kunnen ze er zelf ook wat aan doen?
    En dat komt ook wel omadt Voetbal een wereldsport is.
    Ik zeg ook niet dat het niet gevaarlijk is, maar het is wel leuk.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan nog mijn vraag,waarom alleen voetbal en zijn genoeg WK van andere sproten,maar daar hoor je niks over. En veel sporten slaan wel ergens op. Of zit er in iedergeval iets achter.


    De meeste mensen in deze wereld hebben intresse in voetbal.
    Voetbal is een sport voor jong&oud en man&vrouw.
    Ik snap wel dat vrouwen niet naar eh, weet ik veel, Worstelen gaan kijken.
    En mannen gaan ook niet naar turnen kijken.

    Valt mee hoor,ik ken meer vrouwen die judo leuk vinden dan vrouwen die voetbal leuk vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Valt mee hoor,ik ken meer vrouwen die judo leuk vinden dan vrouwen die voetbal leuk vinden.

    Ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als je het zo vreselijk vind, probeer er iets aan te doen zou ik zeggen.. Deze discussie win je toch niet, met zeuren los je ook niks op.. Kijk dan een dvd van het WK judo heb je nergens meer last van.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jawel hoor,ik hoef maar de deur uit te lopen en ik heb we last van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Valt mee hoor,ik ken meer vrouwen die judo leuk vinden dan vrouwen die voetbal leuk vinden.


    Ik eigenlijk niet?
    Ieder meisje dat ik ken haat judo.
    en de meeste van hun vind voetbal leuk. (krul)

    Exercitus schreef:
    Jawel hoor,ik hoef maar de deur uit te lopen en ik heb we last van.


    ja maar als je het juist irritant vind, gaan ze juist meer met die toeters en alles doen.

    Ik ehb het niet over toeters,ik heb het over het feit dat ik op school mijn hoofd niet kan draaien zonder iets oranjes te zien,dat toen ik naar huis fietse ik de wedstrijd vanuit de stad kon horen,ik geen reclame kan kijken zonder oranje te zien zelfs hier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Valt mee hoor,ik ken meer vrouwen die judo leuk vinden dan vrouwen die voetbal leuk vinden.

    Ik dus absoluut niet. Ik ken er maar een maar die is ook helemaal gek van voetbal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    Ik ehb het niet over toeters,ik heb het over het feit dat ik op school mijn hoofd niet kan draaien zonder iets oranjes te zien,dat toen ik naar huis fietse ik de wedstrijd vanuit de stad kon horen,ik geen reclame kan kijken zonder oranje te zien zelfs hier.

    Oranje is ook maar een kleur. Het hoeft niet perse te betekenen dat die persoon voor Nederland is ofzo. Sjalala. Oranje. (krul)
    Dan zap je weg als er reclame komt? :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    Jawel hoor,ik hoef maar de deur uit te lopen en ik heb we last van.

    En dat los je op door te gaan zeuren, en iets te vragen maar alle antwoorden tegenspreken? Sorry, maar ik snap het nut van dit topic niet.. Wat is er mis met mensen die trots zijn op het voetbalteam van hun land en blij zijn dat we gewonnen hebben. Ik hou ook niet van voetbal maar boeiend, het is toch gezellig. Dat het bij judo niet zo groots is zal wel komen doordat minder mensen dat een leuke sport vinden he.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Exercitus schreef:
    Ik ehb het niet over toeters,ik heb het over het feit dat ik op school mijn hoofd niet kan draaien zonder iets oranjes te zien,dat toen ik naar huis fietse ik de wedstrijd vanuit de stad kon horen,ik geen reclame kan kijken zonder oranje te zien zelfs hier.


    Als iets oranje is betekent het niet dat het voor het wk is.
    misschien heeft iemand wel een oranje bankje voor zn deur, dat betekent niet dat het voor het Wk is.


    Smiling but close to tears.

    Portugal schreef:
    (...)
    Oranje is ook maar een kleur. Het hoeft niet perse te betekenen dat die persoon voor Nederland is ofzo. Sjalala. Oranje. (krul)
    Dan zap je weg als er reclame komt? :3

    Ik bedoel die valgetjes e.d. Die er normaal gesproken niet zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik bedoel die valgetjes e.d. Die er normaal gesproken niet zijn.


    Nou, dié mensen houden dan wel van voetbal.
    wat boeien die vlaggetjes nou.
    als er iemand jarig is zijn er toch ook vlaggetjes.


    Smiling but close to tears.